کد خبر: ۳۰۴۵۸۸
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰

منتجب‌نیا: برای حضور فعال و گسترده مردم، مسئولین، احزاب و سیاسیون در انتخابات برنامه‌ریزی کنیم

قائم مقام حزب اعتماد ملی در همایش حق الناس گفت: من از برخی بزرگانی که با اندیشه‌های ارتجاعی برخی از مداحان فاسد برخورد نمی‌کنند تعجب می‌کنم.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام والمسلمین منتجب نیا عصر امروز در همایش حق الناس که از سوی حزب مردمسالاری در هتل المپیک برگزار شد با بیان اینکه در این ماه مبارک این همایش معنوی تحت عنوان حق الناس برگزار شده و یک عنوان بسیار خوبی است، اظهار کرد: ما امسال باید بر روی این مفهوم کار کنیم. سالی که در آن هستیم و ماه‌هایی که در پیش رو داریم بسیار حساس است چرا که دو انتخابات تعیین کننده داریم و باید خودمان را آماده کنیم. مساله اول برنامه ‌ریزی برای حضور فعال و گسترده مردم است که از همه مسئولین، احزاب و سیاسیون باید تلاش کنند که زمینه حضور مردم را فراهم کنند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد:‌ ما نباید به حضور حداکثری در انتخابات اکتفا کنیم. ما اگر اقتدار و عزت ملت را می خواهیم باید تلاش کنیم شاهد حضور حداکثری و مطبوع تمام مردم باشیم. برخی اعتقاد به رای مردم و اینکه این رای‌ها امانتی در دست آن‌ها است ندارند و آن‌ها خودشان را جای مردم نشانده‌اند و برای رای مردم ارزشی قائل نیستند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: من در تعجبم چطور برخی از رسانه‌ها و مسئولین به این‌ها میدان داده‌اند. اینهایی که اساس نظام را قبول ندارند و حتی اسلامیت را هم قبول ندارند. ما خودمان به آن‌ها میدان داده‌ایم. گاهی از صداوسیما افکاری پخش می شود که این افکار 180 درجه برعکس اندیشه‌های امام است. اگر کسی شعاری بدهد می گویند می‌خواهد براندازی کند ولی آن آقایی که در یک گوشه نشسته و بدون اینکه هزینه ای برای نظام پرداخته باشد قلم برداشته و روی همه بافته‌های امام خط می‌کشد و می‌گوید جمهوریت یعنی چه؟ و اسلامی را ارائه می‌دهد که به اسلام داعشی و طالبان می‌رسد.

منتجب نیا یادآور شد: وقتی این افراد تئوریسین نظام می‌شوند ما چگونه می‌خواهیم شاهد حضور گسترده باشیم. من تعجب می‌کنم نسبت به برخی بزرگان که نسبت به برخی مداحان بی تقوا و هتاک مخالفتی نشان نمی‌دهند و این جای تاسف و شکایت دارد. اکنون که شب های قدر را پیش رو داریم خواهیم دید که مردم العفو العفو می گویند و آن‌ها با در دست داشتن تریبون‌هایی نسبت به بزرگان انقلاب هتاکی می‌کنند. وضعیت ما این شده است. من تعجبم از آن‌ها نیست از بزرگان کشور تعجب می‌کنم که چرا به آن‌ها میدان می‌دهند که اجازه بازی با نظام و احساسات مردم را داشته باشند. تعجب می‌کنم که برخی از مردم هم می‌نشینند و سکوت می‌کنند.

وی تصریح کرد: زمینه‌ای باید فراهم شود برای حضور مردم و از جمله این زمینه‌ها ایجاد اعتماد است. اینکه برخی خط و نشان بکشند که کسانی که بوی فتنه به آن‌ها خورده رد صلاحیت می‌کنیم این خط و نشان کشیدن برای مردم است. ما قانون داریم و باید براساس آن حرکت کنیم. هدف آن‌ها این است که نیروهای مردمی در صحنه نباشند و این رفتار صحیح نیست.

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: آن هم در این شرایط حساس بنابراین باید روی این موضوع تلاش کنیم که حضور مردم را همواره در صحنه داشته باشیم. رییس محترم جمهور در شب گذشته ابتکار خوبی داشتند و جریانات سیاسی مختلف را دعوت و همگان در آن جلسه صحبت کردند و ایشان در آن جلسه اصرار داشتند که همگان دست به دست هم بدهند و امروز جای رقابت نیست بلکه باید زمینه وحدت و انسجام فراهم شود و ایشان بر حضور یکپارچه مردم در انتخابات تاکید داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین