کد خبر: ۳۰۴۶۹۷
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳

مربی لهستان: ایران بهتر بود و پیروز شد

استفان آنتیگا سرمربی تیم والیبال لهستان پس از باخت به ایران گفت:ما در ست اول اشتباه های زیادی داشتیم اما در ادامه بهتر شدیم با این حال ایران بهتر از ما بود و پیروز شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 استفان آنتیگا، سرمربی تیم والیبال لهستان، اظهارکرد: فکر می کنم در ست اول فرصت پیروزی داشتیم. چندین خطا داشتیم، اما به مرور بازی بهتری انجام دادیم. ایرانی ها سرویس خوب زدند، اما در اسپک چندان موفق نبودند. بازی بعدی هم شرایط خاصی دارد.

به گزارش ایسنا،وی درباره جو سالن ایران نیز گفت: فکر می کنم که مردم ایران و لهستان علاقه زیادی به والیبال دارند. جو سالن ایران بسیار شگفت انگیز است. تماشاگران با صدای بلند تیم را تشویق می کنند.

آنتیگا درباره دلیل اعتراض به داوری گفت: ما هم مثل مربیان ایران روی نیمکت نشسته بودیم. اما نمی دانم چرا ناظر به ما تذکر داد. گاهی هم در جریان بازی مواردی پیش میآید که باید با داور حرف بزنیم. بعضی صحنه های مسابقه بسیار سریع است. خیلی مهم است ویدیو چک بتواند برخورد توپ را با دست نشان دهد. خیلی قضاوت این صحنه ها برای داور سخت است. آخرین موضوع این بود که ویدیو چک برای خط سرویس چک شود. نمی خواستم در بازی فاصله ایجاد کنم، اما این حق ما بود که معترض باشیم.

وی درباره وضعیت کورک نیز گفت: خیلی زود است که درباره مصدومیت این بازیکن اظهارنظر کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین