کد خبر: ۳۰۴۶۹۸
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

صعود سخت آرژانتین به نیمه نهایی در ضربات پنالتی

آرژانتین با برتری برابر کلمبیا در ضربات پنالتی به مرحله نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا صعود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمریکا، دو تیم آرژانتین و کلمبیا در ورزشگاه سائوسالیتا به مصاف هم رفتند که در نهایت بعد از تساوی بدون گل، کار به ضربات پنالتی کشیده شد و این آلبی سلسته بود که توانست با برتری 5 بر 4 راهی نیمه نهایی شود.

به گزارش ایسنا، در نیمه نخست شاگردان مارتینو کاملاً بر بازی مسلط بودند و موقعیت های خوبی هم روی دروازه حریف خلق می کردند. در دقیقه 25 روی یک حرکت تیمی عالی، پاستوره از سمت راست وارد محوطه کلمبیا شده و با پاس خود آگرو را در موقعیت گلزنی قرار داد اما اوسپینا ابتدا با پای خود ضربه این بازیکن را برگشت داد و سپس با یک فوق واکنش، ضربه سر مسی را از چند قدمی دروازه به کرنر فرستاد تا شانس مسلم گلزنی را از آلبی سلسته بگیرد. این نیمه با برتری مطلق آرژانتین همراه بود اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

با آغاز نیمه دوم، بازی متعادل تر شد و کلمبیا، تیمی که در این تورنمنت تنها یک گل به ثمر رسانده است، با جنگندگی سعی در بسته نگه داشتن دروازه‌اش داشت.

در دقیقه 80 هم کرنر ارسالی دی ماریا با ضربه اوتامندی همراه شد که با واکنش اوسپینا توپ به تیر عمودی برخورد کرده و از روی خط توسط مدافعان کلمبیا برگشت داده شد. با تساوی بدون گل دو تیم در طول 90 دقیقه، کار به ضربات پنالتی کشیده شد تا سرنوشت این مسابقه تعیین شود.

در نهایت و در این بازی آرژانتین در ضربات پنالتی توانست با برتری 5 بر 4 راهی مرحله بعد شود. لیونل مسی - اسکوئل گارای - اور بانگا - اسکوئل لاوتزی و کارلوس توس پنالتی های آلبی سلسته را گل کردند و بیلیا و روخو نیز پنالتی تیم‌شان را از دست دادند.

برای کلمبیا نیز خامس رودریگز - رادامل فالکائو - خوان کوادرادو و کاردونا گلزنی کردند و موریل، زونیگا و مریو پنالتی تیم‌شان را از دست دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین