کد خبر: ۳۰۵۱۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

افزایش ساعت کار خط 1 مترو همزمان با نمایشگاه قرآن

شرکت بهره برداری مترو با افزایش ساعت کاری خط یک و افزایش دو قطار به این خط خدمات رسانی خود را برای تسهیل رفت و آمد بازدیدکنندگان بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن تقویت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محسن نایبی مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه مترو از افزایش ساعات خدمات دهی مترو همزمان با برگزاری نمایشگاه خبر داد و افزود: این تغییرات در خط یک مترو که در مسیر نمایشگاه قرآن اتفاق می افتد.

به گزارش ایرنا، به گفته وی ، امکان دسترسی به بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود از دو ایستگاه شهید حقانی و شهید همت وجود دارد.

نایبی با بیان اینکه نیم ساعت به سرویس رسانی شبانه قطار ها اضافه شده است، گفت: این روال تا 23 تیرماه همزمان با پایان کار نمایشگاه ادامه دارد و بازدیدکنندگان نمایشگاه می توانند تا ساعت 23 از آخرین قطارهایی که از دو ایستگاه یادشده عبور می کنند به مقصد خود حرکت کنند.

براساس گزارش نمایشگاه قرآن ، وی همچنین از تزریق دو قطار اضافی به خط یک خبر داد و افزود: بدین ترتیب خدمت رسانی در شب های ماه مبارک رمضان دوپسرویس بیشتر خواهد بود.

نایبی با اشاره به استقرار 30 دستگاه خودروی ون در محوطه نمایشگاه افزود: این خودروها بازدیدکنندگان را به خط اتوبوس بی آرتی واقع در میدان ونک انتقال می دهند.

سال گذشته به دلیل استفاده از خط یک مترو برای عملیات عمرانی سایر خطوط،امکان افزایش ساعت کاری مترو برای بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن وجود نداشت. در طول برپایی نمایشگاه اتوبوس های ویژه ای میادین مهم شهر مستقر هستند و از ساعت 6 بعدازظهر تایک بامداد به شهروندان خدمات رسانی می کنند. همچنین 50 دستگاه ون تاکسی در ایستگاه های اطراف باغ موزه دفاع مقدس برای رساندن شهروندان به محل نمایشگاه به طور رایگان خدمت رسانی می کنند.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 23 تیرماه ، 27 ماه مبارک رمضان در باغ موزه دفاع مقدس دایر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین