کد خبر: ۳۰۵۱۸۸
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

فاضلاب دردسرساز 2 هتل بزرگ تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران از انحراف لوله فاضلاب دو هتل بزرگ پایتخت و ایجاد مشکل برای ساکنان و باغات محله اسلام آباد منطفه 2 خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
احمد مسجد جامعی در گفت وگو با ایسنا، بااشاره به بازدیدش از محله اسلام آباد در منطقه 2، گفت: باغات اسلام آباد به دلیل وسیع بودن و نداشتن نظارت درست توسط نهادهای ذی‌ربط، به محل ناامنی برای ساکنان منطقه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از درختان اسلام آباد به دلیل بی توجهی خشک شده و در معرض نابودی قرار دارد، از مسئولان شهرداری خواست تا این مشکلات را پیگیری و فکری برای حفاظت از درختان و باغات این منطقه کنند.

مسجد جامعی با اشاره به بوی بد این منطقه گفت: لوله فاضلاب آتی ساز و هتل های اوین و آزادی منحرف شده و به رودخانه ونک می ریزد که بوی بدی را به همراه داشته و باعث آزار ساکنان محله شده است.

به گفته این عضو شورا، مشکل فاضلاب این منطقه را با دو راه حل می توان استفاده کرد. یکی راهکار کوتاه مدت آن است که تصفیه‌خانه‌ای کوچک ایجاد شود که امروز شاهد آن بودیم و دیگر این بود که به فاضلاب شهری متصل شود که نیاز به همکاری شرکت فاضلاب شهری دارد.

وی تاکید کرد با عوامل شهرداری صحبتی شد که این امر صورت گیرد و در کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر نیز این مورد، بررسی خواهد شد.

مسجد جامعی بیان کرد: برخی از باغات این محله به دلیل انحراف مسیر قنات، در معرض آسیب جدی قرار گرفته اند که مقرر شد تا شهرداری توسط تانکرهای آب خود به این باغات آب رسانی کند تا در آینده راهی برای آب رسانی آنها پیدا شود، چون درخت های ارزشمندی در این محل وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین