کد خبر: ۳۰۵۳۸۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

دولت احمدی‌نژاد چگونه زندگی دهه شصتی ها را سیاه کرد؟/مسعودنیلی:روزی،پشت صحنه ها راخواهم گفت

آفتاب‌‌نیوز :
سخنان مشاور اقتصادي رييس‌جمهور درباره عملكرد اقتصادي دولت نهم و دهم بي‌شباهت به مرثيه‌اي براي متولدين دهه شصت نيست. مسعود نيلي كه به مناسبت دومين سالروز انتخاب دولت تدبير و اميد سخن مي‌گفت، وقتي خواست عملكرد اقتصادي دولت سابق را به تصوير بكشد پاي متولدين دهه ٦٠را وسط كشيد تا نشان دهد فرصت سوزي‌ها بيش از همه سرنوشت كدام نسل ايران را تغيير داد.

 او با طرح اين سوال كه متولدين دهه ٦٠ به كجا رفتند؟ به درآمد ارزي ٩٥٠ ميليارد دلاري دولت نهم و دهم اشاره كرد و گفت: با اين درآمد مي‌شد براي اينهايي كه دهه ٦٠ متولد شده بودند زندگي بهتري ساخت اما از ميان آنها يك عده مايوس‌شدگان بودند كه اصلا وارد بازار كار نشده و افسرده شدند و نابساماني اجتماعي مثل اعتياد به دنبال‌شان آمد و يك تعداد كثيري با توسعه آموزش عالي دانشجو شدند. نيلي سپس درباره تصميمات اقتصادي دولت نيز توضيحي كلي ارايه كرد و گفت: با برطرف شدن محدوديت‌ها، پشت صحنه تصميم‌گيري‌هاي اقتصادي را نشان خواهيم داد.

متن کامل اظهارات نیلی را می‌توانید در اینجا بخوانید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
0
12
خوب اگه راست می گی همین الان بگو تا آبروی مسببین بره و نتونن با افکار مردم بیشتر بازی کنن...
می ترسی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
0
13
روزی خواهم گفت ..این چه حرفیه جناب مشاور همین الان باید شفاف سازی کنید و همه خرابکاریها را توضیح دهید تا مردم ببینند و بدانند که چه بر سر این مملکت آمده و با مردم چه رفته است همه مسءولین مقصرند باید دادگاهی تشکیل و هرکس به تناسب خطایش محاکمه و مجازات شود بویژه رییس دولت نهم و دهم و اعوان و انصار و حامیان شناسنامه دار آنان
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
0
4
با سلام همين حالا هم بدون توضيح ايشان يا هيچ كس ديگه هم ميشه ديد ولمس كرد كه چه به سر اين مملكت ومردم بيچاره اومده
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین