کد خبر: ۳۰۵۵۹۷
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

تعداد کارت های الکترونیکی بانك صادرات ايران از مرز ٤٦ميليون كارت گذشت

​بانک صادرات ايران به منظور افزايش سطح دسترسي مشتريان به خدمات بانکداري نوين تا پايان اردیبهشت ماه امسال بیش از ٤٦ ميليون کارت الکترونيکي بانکي صادر نموده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران اين بانك در راستاي جلب رضايت مشتريان، ارتقاي کيفي خدمات، تنوع بخشي به محصولات و توسعه بانکداري الکترونيک، نسبت به صدور و تحويل انواع کارت بانکي به مشتريان و متقاضيان دراسرع وقت اقدام  نموده و بر اين اساس تا  پايان اردیبهشت ماه امسال ٤٦ میلیون و ٤٨٤هزار کارت الکترونيکي بانکي صادر و تحويل مشتريان نموده است که از اين تعداد، بيش از ٣٠ ميليون و ٥١٥ هزار کارت مربوط به سپهر كارت هاي صادره مي باشد.

اين گزارش حاکي است از بين انواع کارتهاي الکترونيکي، کارتهاي سپهر با توجه به قابليتهاي زياد آن که امکان دريافت و انتقال وجه از طريق دستگاههاي خودپرداز، خريد online از طريق بسترهاي اينترنتي، خريد با استفاده از دستگاههاي پايانه فروش و... را براي مشتريان فراهم ميسازد بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

 دارندگان سپهرکارتها ميتوانند از خدمات متنوع دستگاههاي خودپرداز، خدمت  پرداخت تلفني قبوض و تلفنبانک  صداي سپهر (٠٩٦٠٢)، پايانههاي فروش نصب شده در فروشگاههاي معتبر سراسر کشور و دستگاههاي کارتخوان شعب استفاده نمايند.

گفتني است بانك صادرات ايران با ٢٦٠٠ شعبه در سراسر کشور، ٤٢٤ هزار و ٢٦٠ دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، ٤٢٣ هزار مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی خصوصی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین