کد خبر: ۳۰۵۷۳۳
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۸

سیدحسن خمینی: اطرافیان و رسانه‌های همسو در برابر ابوجهل‌خواندن بستگان امام از سوی آیت‌الله مصباح سکوت کنند

در پی سخنان اخیر آیت الله محمد تقی مصباح یزدی در مورد "رفوزه شدن بسنگان امام خمینی" و حتی تشبیه آنان به "ابوجهل" که حق را می شناسند اما انکار می کنند، حجت الاسلام سید حسن خمینی، تولیت آستان امام خمینی ، واکنشی متفاوت از خود نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سید حسن خمینی به چهره های بیت امام خمینی و رسانه های منتسب به این جریان اعلام کرده است که به هیچ وجه، هیچ واکنش و پاسخی به سخنان اخیر مصباح یزدی نشان ندهند.

به گزارش ستاره‌نیوز، آیت الله مصباح یزدی گفته بود: در سال‌های ابتدای بعثت، از جمله ماجرای وفات رسول خدا، بسیاری از بستگان و اصحاب پیامبر رفوزه شدند. آن امتحان برای ١٤٠٠ سال پیش بود و از آن زمان جامعه رشد بیشتری کرده است. آن زمان برخی بستگان پیامبر عامل انحراف بودند و رفوزه شدند و اکنون برخی بستگان امام خمینی (ره). برخی حق را می شناسند، اما مانند ابوجهل تا پای جان آن را انکار میکنند. روح برتری طلبی، قانع نشدن به حق خود و تسلیم نشدن در برابر حق از عوامل روانی است که برخی آگاهانه و عامدانه حق را انکار می کنند، و حتی در مقابل حق سرمایه گزاری میکنند. ما منطق، ارزش ها، سیره پیامبر و اهل بیت را داریم، اما آسیبی که همه این ها را مخدوش می کند، تحریف است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین