کد خبر: ۳۰۵۸۷۹
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۹

قتل با کلنگ!

جواني که در نزاع خونين يکي از هموطنانش را با ضربه مهلک کلنگ کشته بود با تشريح جزئياتي از چگونگي وقوع جنايت گفت: قبول دارم ضربه کلنگ را من به سر امير زدم.
آفتاب‌‌نیوز :
متهم به قتل اين پرونده جنايي که ساعت 8 صبح دوشنبه گذشته توسط کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي به محل وقوع قتل در شهرک شهيد رجايي مشهد منتقل شده بود در حالي که حلقه هاي آهنين قانون دستانش را مي فشرد کنار ديگر متهمان پرونده قرار گرفت تا صحنه جنايت هولناک خود را در حضور مقام قضايي بازسازي کند.

به گزارش خراسان، وقتي متهم 21 ساله مقابل دوربين قوه قضاييه قرار گرفت ابتدا کارآگاه فريماني (افسر پرونده) خلاصه اي از محتويات اين پرونده جنايي و اعترافات متهم در پليس آگاهي را شرح داد و سپس قاضي کياني با تفهيم ماده 129 آيين دادرسي کيفري از خيرا... متهم رديف اول خواست حقيقت ماجرا را بازگو کند.

 متهم به قتل افغاني نيز با معرفي کامل خود گفت: چند روز قبل از وقوع جنايت، يکي از هموطنانم که در همين محل (خيابان حر13) ساکن است با تعداد ديگري از بستگانمان درگير شده بود. وي گفت: در اين درگيري که به خاطر يکسري اختلافات قبلي رخ داد جوان 30 ساله اي زن يکي از بستگانم را کتک زده و مجروح کرده بود.

وقتي من اين موضوع را فهميدم به اتفاق «سخي» به منزل او رفتيم تا به او بگويم حداقل آن زن را به بيمارستان ببرد اما او از خانه بيرون نيامد من و سخي هم که عصباني بوديم شيشه هاي منزلش را خرد کرديم و سپس به منزل خداداد رفتيم، اين در حالي بود که خداداد همسرش را به مرکز درماني برده بود و من و سخي در منزل تنها بوديم که ناگهان زرين (جوان 30 ساله) به همراه تعداد ديگري از هموطنانمان به در منزل خداداد آمدند و درگيري شروع شد. در اين هنگام سخي که به پشت بام رفته بود با پرت کردن تکه آجر، زرين را مجروح کرد و من هم کلنگي را که روي گاري داخل حياط بود برداشتم و با آن ضربه اي به سر امير معروف به شکر زدم که با اين ضربه خون از سر او فواره زد و روي زمين افتاد. پس از آن هم اورژانس او را به بيمارستان شهيد هاشمي نژاد برد ولي حدود 5 روز بعد او در بيمارستان جان باخت.

گزارش خراسان حاکي است: در ادامه بازسازي صحنه قتل، سخي نيز با تاييد اظهارات خيرا... گفت: تعداد طرف مقابل زياد بود به همين خاطر من به پشت بام رفتم اما وقتي زرين داخل حياط آمد تکه آجر را به سوي او پرت کردم که مجروح شد.

 «زرين» مجروح اين حادثه نيز در حالي که آثار زخم به جا مانده از درگيري خونين را به قاضي شعبه 401 دادسراي مشهد نشان مي داد گفت: وقتي سخي با تکه آجر به سرم زد من ديگر بيهوش شدم و چيزي نفهميدم!

بنابراين گزارش، با پايان يافتن اظهارات متهمان و اقرار صريح متهم رديف اول اين پرونده جنايي ،ديگر شهود و مطلعان نيز چگونگي نزاع دسته جمعي منجر به قتل را در حضور قاضي پرونده تشريح کردند و بدين ترتيب بازسازي صحنه با دستور مقام قضايي پايان يافت و متهمان براي طي مراحل قانوني روانه زندان شدند.

سابقه خبر
ساعت 23 بيست و پنجم تير سال گذشته شهروندان در تماس با پليس از وقوع نزاع دسته جمعي بين افغاني هاي ساکن در خيابان حر 13 مشهد خبر دادند و بدين ترتيب پليس وارد ماجرا شد تحقيقات بيانگر آن بود که جوان 22 ساله اي به نام امير معروف به شکر در اين حادثه مجروح و در مرکز درماني بستري شده است اما 5 روز بعد با مرگ مجروح اين حادثه بر اثر عوارض ناشي از اصابت کلنگ، اين پرونده رنگ جنايي گرفت و با دستور قضايي همه عوامل دخيل در نزاع دسته جمعي دستگير شدند تا اين که خيرا... (يکي از متهمان) به ارتکاب قتل اعتراف کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین