کد خبر: ۳۰۵۸۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹

یک مسئول امنیتی رژیم صهیونیستی:توافق هسته ای برای اسراییل خطرناک است

عاموس گلعاد رییس تیم سیاسی امنیتی دفتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد: امضای توافق هسته ای بین ایران و گروه 1+5 برای اسراییل خطرناک است.
آفتاب‌‌نیوز :
عاموس گلعاد که در مراسم افتتاح همایش امنیت و اطلاعات یگان های ویژه ارتش صهیونیستی سخن می گفت، افزود: توافق هسته ای بین غرب و ایران نزدیک است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری لبنانی العهد، وی گفت: ایران بعداز این توافق یک کشور هسته ای می شود و در این شرایط به تنها خطر و تهدید برای موجودیت اسراییل تبدیل خواهد شد.

گلعاد در چارچوب ایران هراسی ادعا کرد که اگر توافق هسته ای امضا و ایران به یک کشور هسته ای تبدیل شود، « منطقه خاورمیانه به جهنم» تبدیل خواهد شد.

وی در حالی این ادعا را مطرح کرده است که رژیم صهیونیستی دست کم بیش از 200 کلاهک اتمی در زرادخانه های خود دارد و به هیچ توافق و پادمان بین المللی پایبند نیست. 

این صهیونیست گفت: از لحظه امضای توافق هسته ای، دیگر گزینه نظامی و تحریم ها علیه ایران وجود نخواهد داشت.

گلعاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه « ارتش کشورهای دشمن اسراییل مانند سوریه ، عراق و لبنان اکنون سرگرم جنگ های داخلی هستند و این به آرامش امنیتی اسراییل کمک کرده است»، گفت که علاوه بر ایران ، امروز حزب الله با دراختیار داشتن یکصد هزار موشک خطری بزرگ برای اسراییل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین