کد خبر: ۳۰۶۰۱۴
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸

مهران تپل، در گیشا بازداشت شد

سرهنگ رضا صادقی پور در این باره گفت: با توجه به اطلاع منابع خبری و کسب اخبار متعدد در خصوص حمل و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک توسط فردی به اسم مستعار «مهران تپل» رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 137 قرار گرفت و آنان پس از اطمینان از صحت موضوع در تحقیقات خود متوجه شدند که این فرد با خودروی ال 90 سفید رنگ در حوالی اتوبان شیخ فضل اله و خیابان های اطراف اقدام به توزیع مواد مخدر می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
وی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده در دستورکار قرار داشت، گفت: ماموران پس از تحقیقات صورت گرفته در ساعت 22 آخرین روز از خرداد ماه امسال وی را در حال خرید و فروش مواد مخدر با یکدستگاه سواری مزدا 323 مشکی رنگ مشاهده کردند.

رییس کلانتری137نصر با بیان اینکه ماموران به محض مشاهده این فرد اقدام طرح ریزی و انجام اقدامات فنی پلیسی برای دستگیری وی کردند، گفت: ماموران با رعایت اصل غافلگیری خودروی این فرد را توقیف و متهم مذکور را به همراه فردی دیگر به هویت منصور را دستگیر و به مقر انتطامی منتقل کردند.

صادقی پور با بیان اینکه فرد همراه متهم اصلی قصد خرید عمده مواد مخدر را داشت، اظهارکرد: این افراد به همراه مواد مکشوفه به میزان یک کیلو و 220 گرم تریاک و یک افشانه اشک آور به کلانتری منتقل شدند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم اصلی، اضافه کرد: مهران در بازجویی هایی پلیسی ضمن پذیرش بزه انتسابی معترف شد که مواد مخدر مکشوفه متعلق به اوست و حدود دو سال است که در محدوده شمال غرب تهران اقدام به فروش مواد مخدر کند.

به گزارش ایسنا، رییس کلانتری137نصر ادامه داد: برای دو متهم پرونده ای تشکیل و هر دوی آنها به همراه مواد مخدر مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اعزام شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین