کد خبر: ۳۰۶۰۳۴
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸

دیدار والیبال ایران و روسیه آغاز شد

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 21 امروز(جمعه) در سالن آزادی تهران برابر روسیه به میدان رفت.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته هشتم لیگ جهانی والیبال از ساعت 21 امروز با برگزاری مسابقه والیبال بین تیم های ایران و روسیه آغاز شد. تیم ملی والیبال ایران پیش از این با هفت برد و 15 امتیاز بعد از آمریکا و لهستان در رده سوم جدول گروه B قرار داشت. روسیه هم بدون برد در قعر جدول بود. هر دو تیم به پیروزی در این دیدار نیاز داشتند. روسیه نمی خواست به دسته دوم لیگ جهانی سقوط کند و به دنبال پیروزی بر ایران بود. ایران هم برای حفظ شانس صعود خود به مرحله نهایی مسابقات باید در دو بازی مقابل روسیه به پیروزی می رسید.

روسیه در شرایطی بحرانی پا به تهران گذاشت. ورنوکوف سرمربی این تیم بعد از 10 باخت متوالی در لیگ جهانی استعفا داد. کریمکین دستیارش جای او را روی نیمکت گرفت. آن ها در این مسابقه میخایل‌اف مشهور را به دلیل بیماری در اختیار نداشتند. در عوض موزرسکی ستاره سال های اخیر والیبال جهان را بار دیگر به خدمت گرفته بودند.

سالن والیبال آزادی تهران از 2 ساعت قبل از مسابقه پر از تماشاگر شده بود. تماشاگران بعد از ورود تیم ملی والیبال به سالن و هنگام گرم کردن به شدت تیم ملی را تشویق کردند.

تیم ملی والیبال ایران با لباس سفید مقابل آبی پوشان روسیه به میدان رفت.

به گزارش ایسنا، شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، میرسعید معروف، سیدمحمد موسوی، عادلا غلامی، مجتبی مرزاجانپور و مهدی مرندی ترکیب تیم ایران را در شروع دیدار تشکیل می دادند. در روسیه هم موزرسکی، ولویچ، سیوژلف، ساوین، کولودینسکی، اسمولیار و اوبموچف به میدان رفتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین