کد خبر: ۳۰۶۰۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵

ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: هم‌اکنون ترافیک محور هراز با توجه به سپری شدن تعطیلات آخر هفته جاری نیمه‌سنگین و در برخی مناطق سنگین گزارش شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان آمل بیان کرد: هم‌اکنون ترافیک محور هراز نیمه‌سنگین گزارش شده است.

وی افزود: این حجم زیاد تردد به‌علت سپری شدن تعطیلات آخر هفته جاری روی داده است که رفته رفته با آغاز هفته آینده شاهد روانی رفت و آمدها خواهیم بود.

نوری‌پور با اعلام اینکه حجم عمده تردد از استان مازندران به سمت پایتخت کشور است، تصریح کرد: مسافران و گردشگران زیادی روزهای پایانی هفته جاری برای استفاده از مواهب طبیعی، طبیعت و آب و هوای مطبوع وارد مازندران شدند که هم‌اکنون در حال خروج از این استان هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان عنوان کرد: از منطقه گزنگ تا پلور در محور مواصلاتی هراز نیز با حجم بیشتری از تردد نسبت به دیگر مناطق روبه‌رو است و تردد در آن سنگین گزارش شده است.

این مسئول با اعلام اینکه هوای امروز منطقه لاریجان مازندران آفتابی، صافی و مطبوع بوده است، گفت: محدودیت ترافیکی خاصی نیز در این محور وجود ندارد ولی برای اواخر هفته آینده که تعطیلات سه‌روزه‌ای را به علت شهادت امام علی (ع) و فرا رسیدن شب‌های احیا در پیش داریم احتمال اعمال محدودیت وجود دارد.

نوری‌پور با اعلام اینکه تصادف منجر به فوت و جرح سنگین طی چند روز گذشته در محور مواصلاتی هراز مشاهده نشده است، خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در این جاده شریانی کشور را دارند حتما قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و با عدم سبقت بی‌جا به اوامر ماموران پلیس‌راه، راهداران و ماموران نیروی انتظامی گوش بسپارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین