کد خبر: ۳۰۶۰۷۷
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

احمدی نژاد در جریان فسادهای دولتش بوده است

یک نماینده مجلس اعتقاد دارد که احمدی نژاد در جریان فسادهای دولت بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام حسین سبحانی نیا ،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در مورد فسادهای اقتصادی مسئولان در دولت احمدی نژاد به خبرنگارنامه نیوز گفت:باید دستگاه قضا به همه این موارد رسیدگی کند و افرادی که در دولت قبل از بیت المال برداشت کردند و به پرونده های اقتصادی که به سرنوشت بیت المال و دستگاه قضا برمی گردد رسیدگی کنند .

وی اظهار داشت: در دولت قبل ما شاهد تخلفات اقتصادی برخی مسئولان بودیم اما ادعاهای در بالا می شد که این تخلفات دروغ است و آنچه در عمل بود غیر از این بود و در عمل مواردی می‌دیدیم که خلاف آن شعاری بود که دولت می داد .

سبحانی نیا بیان کرد:مهم این است که عزم جدی برای برخورد با این گونه فسادها وجود داشته باشد.

وی با اشاره به این سخنان احمدی نزاد که ادعای پاک دست ترین دولت را داشت گفت:احمدی نژاد خیلی از این شعارها می داد و مسئله دولت پاک دستان نیز از ان جمله شعارها بود اما ما دیدیم در همین دولت پاک دستان چه خلافهای بزرگی رقم خورد و نمونه های آن پرونده رحیمی و بقایی است.

به گزارش نامه نیوز، این عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت:مگر می شود در دولت مسائلی اتفاق بیفتد خیلی افراد بدانند ولی به ریس دولت و احمدی نزاد این مسائل و برداشت ها منتقل نشود ،قطعا وی در جریان بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین