کد خبر: ۳۰۶۰۸۲
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

قماربازان خیابانی محله‌های پایتخت به دام افتادند

سه قمارباز معروف و سابقه دار که با قماربازی و اغفال شهروندان اقدام به سرقت و خالی کردن جیب مردم می کردند، از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
 در پی دریافت گزارشات متعدد از سوی شهروندان و اعلام ماموریت های مکرر از طریق تماس تلفنی شهروندان با 110 و نارضایتی اهالی و کسبه میدان حسن آباد مبنی بر اینکه چند نفر با به راه انداختن بساط قماربازی که آلات آن کارتهای تبلیغاتی هم شکل و یکرنگ می باشد برخی افراد رهگذر را اغفال و تطمیع کرده وآنها را به بازی گرفته و به این شیوه جیب آنها را خالی و پول های آنان را می برند، پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع از سوی ماموران اطلاعات کلانتری 112 ابوسعید در دستور کار قرار گرفت.

در این رابطه تحقیقات نامحسوس پلیسی آغاز و مشخص شد در این مواقع معمولا یک نفر با کارتهایی که یکی از آنها علامت گذاری شده در معابر عمومی بازی می کند و چند نفر از همدستان وی افراد رهگذر و ساده لوح را به معرکه دعوت و یک نفر نیز به عنوان بپا مراقب اوضاع و احوال است و با دوره کردن افراد پول های وی را سرقت میکنند.

با تجمیع اطلاعات به دست آمده شمارش معکوس برای دستگیری عاملان و اعضای باند قمار بازی در میدان حسن آباد از سر گرفته شد تا اینکه ساعت 10:00 ششم تیرماه اکیپی از عوامل اطلاعات این یگان به محل اعزام و سه نفر از قماربازان معروف و سابقه دار که در حال قمار بازی و اغفال شهروندان رهگذر بودند به نام های "فرامرز"،"کیوان" و "منصور" را دستگیر و آلات و ادوات قمار آنها را جمع آوری کرده و به کلانتری انتقال دادند.

سرهنگ کیومرث حسنوند رییس کلانتری 112 ابوسعيد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت:به محض دستگیری متهمان چند نفر از شهروندان که به همین شیوه پول های آنها توسط متهمین سرقت شده بود به کلانتری دعوت که متهمین را مورد شناسایی قرار داده و نسبت به تنظیم شکایت اقدام نمودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،رییس کلانتری 112 ابوسعيد خاطر نشان کرد: از متهمین که تاکنون چندین بار توسط این یگان دستگیر شده اند و سابقه دار می باشند دو قبضه چاقو و مقداری وجه نقد حاصل از قمار و تعدادی آلات قماربازی کشف که ضمیمه پرونده شد و در نهایت متهمان با توجه به اقرار صریح به اتهام خود جهت سیر مراحل به دادسرای ناحیه 21 ارشاد فرستاده شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین