کد خبر: ۳۰۶۱۰۸
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

جریمه یک میلیاردی برای پرسپولیس/سند

وکیل والیبالیست‌های طلبکار از باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این باشگاه علاوه بر اصل بدهی باید یک میلیارد تومان هم به عنوان خسارت تاخیر تادیه پرداخت کند.
آفتاب‌‌نیوز : حمید کلوانی نوری وکیل والیبالیست‌های سابق پرسپولیس گفت : علیرغم حسن نیت موکلانم در خصوص پرداخت مطالبات والیبالیست‌ها متاسفانه باشگاه پرسپولیس هیچ گونه قدم و حسن نیتی نشان نداده است .

به گزارش فارس، وی ادامه داد: علیرغم دستورات موکد وزیر محترم ورزش به باشگاه پرسپولیس و حتی تماس تلفنی فرامرز ورمقانی نماینده طلبکار از باشگاه با وزیر ورزش و جوانان در روز سه شنبه 9 تیر 94 و دستور جدید ایشان متاسفانه مسئولان فعلی باشگاه پرسپولیس همچون مدیران سابق توجهی به این موضوع نکردند.

کلوانی نوری اظهار داشت: تا اینکه مجبور شدیم به جهت احقاق حق از طریق فدراسیون والیبال و مجتمع قضایی شهید صدر نسبت به تقاضای صدور اجراییه اقدام کنیم. فدراسیون والیبال طی نامه شماره 4565/275 در تاریخ 94/3/26 به مجتمع قضایی شهید صدر اعلام نمود که نامه شماره 275/6278 مورخ 85/10/30 همان رای داوری فدراسیون بر علیه باشگاه پرسپولیس می‌باشد و با توجه به گذشت زمانی نزدیک به 10 سال از ابلاغ رای داوری به پرسپولیس مطمئنا این باشگاه علاوه بر اصل بدهی 343 میلیون تومانی، بیش از یک میلیارد تومان نیز به عنوان خسارت تاخیر تادیه محکوم خواهد شد.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین