کد خبر: ۳۰۶۲۰۶
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳

نکته ای عجیب درترکیب احتمالی فصل بعد رئال

در ترکیب 11 نفره رئال مادرید برای فصل 2015-2016، ممکن است فقط یک بازیکن اسپانیایی را شاهد باشیم.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش "ورزش سه"، وقتی فلورنتینو پرز سال 2009 بار دیگر به ریاست باشگاه رئال مادرید برگزیده شد، این قول را به هواداران این تیم داد که با جذب بازیکنان اسپانیایی، ترکیب این تیم را بومی تر از گذشته کند. او تا به امروز بازیکنان اسپانیایی ای چون آلبیول، آربلوا، ژابی آلونسو،پدرو لئون، گرانرو، کانالس، کایخون، کارواخال، دیگو لوپز، ایسکو و ایارامندی را خریداری کرده اما اکثریت این بازیکنان دیگر جایی در رئال ندارند.

اگر فرض را بر این بگیریم که کاسیاس و راموس، فصل بعد نیز در رئال مادرید باقی خواهند ماند، این تیم تنها 5 بازیکن اسپانیایی در اختیار خواهد داشت و در صورت جدایی این دو بازیکن باسابقه، تنها ایسکو، لوکاس واسکز و ایارامندی، بازیکنان اسپانیایی رئال برای فصل بعد خواهند بود. (آسنخیو به احتمال فراوان به تیمی دیگر قرض داده خواهد شد.)

ترکیب 11 نفره اصلی آنچلوتی در فصل گذشته بدین شرح بود: کاسیاس، راموس، په په، مارسلو، کارواخال، مودریچ، خامس، کروس، رونالدو، بنزما و بیل. ترکیبی با سه بازیکن اسپانیایی.

رئال مادرید تا به امروز برای فصل بعد بازیکنانی چون دانیلو، کاسمیرو، لوکاس واسکز و آسنخیو را جذب کرده است. در این بین، شانس دانیلو بیش از سایرین برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی است. اگر راموس و کاسیاس از رئال جدا شوند و دخیا به رئال بیاید و نیز فرض را بر فیکس بودن دانیلو بگیریم، ترکیب 11 نفره رئال برای فصل بعد بدین شرح خواهد بود: دخیا، په په، واران، مارسلو، دانیلو، کروس، خامس، مودریچ، رونالدو، بیل، بنزما.

چنانچه مشاهده می شود تنها دخیا، بازیکن اسپانیایی رئال مادرید در ترکیب اصلی خواهد بود. جایگزین راموس نیز بدون شک اسپانیایی نیست و این معادله به هم نخواهد خورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین