کد خبر: ۳۰۶۲۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

لیگ جهانی 2015 برای والیبال ایران تمام شد

صعود تیم‌های برزیل، صربستان، ایتالیا از گروه A و آمریکا و لهستان از گروه B به مرحله نهایی لیگ جهانی 2015 قطعی شد اما ایران به کسب سهمیه دسته یک این رقابت‌ها اکتفا کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
دور مقدماتی رقابت‌های لیگ جهانی 2015 در دسته اول در حالی به ایستگاه آخر رسید که صعود تیم‌های برزیل،‌ ایتالیا و صربستان از گروه A به دور نهایی قطعی شد. از گروه B نیز تیم‌های آمریکا و لهستان جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند.

به گزارش آفتاب به نقل از ایسنا، از دسته دوم لیگ جهانی نیز یک تیم به مرحله نهایی راه پیدا می‌کند. بعد از پایان دور نهایی رقابت‌های دسته دو لیگ جهانی یکی از تیم‌های بلغارستان، فرانسه، بلژیک، کانادا و یا آرژانتین به جمع 5 تیم مرحله نهایی اضافه می‌شوند. مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال به میزبانی کشور برزیل برگزار می شود.

تیم والیبال ایران در لیگ جهانی 2015 با کسب 6 برد و 18 امتیاز در رده سوم گروه B ماند و به حفظ سهمیه خود در دسته اول این رقابت‌ها اکتفا کرد اما روسیه با یک پیروزی و کسب 5 امتیاز در مجموع دور مقدماتی به دسته دوم این رقابت‌ها سقوط نکرد. استرالیا به عنوان تیم آخر گروه A با تنها یک برد و با حساب امتیازهای کمتر از روسیه نتوانست سهمیه خود را حفظ کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
یک شهروند ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
0
3
به همه دست اندر کارا کادر فنی و تمام والیبالیست ها و جامعه ورزشی خسته نباشید میگم و با بردتون مقابل تیم های بزرگ دنیا باعث غرور ملی من شهروند شدید.دوستتون دارم و آرزوی موفقیت روز افزون رو از خداوند منان خواستارم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین