کد خبر: ۳۰۶۳۸۲
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

تابش: مخالفان مذاکرات، از تریبون‌های عمومی برای تخریب استفاده می‌کنند

نماینده اصلاح‌طلب مجلس مخالفان مذاکرات را اقلیتی خواند که از تریبون‌هایی عمومی و متعلق به ملت برای تخریب مذاکره کنندگان استفاده می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به حمایت‌های رهبر معظم انقلاب از مذاکره کنندگان، تصریح کرد: تیم مذاکره کننده، حمایت مجدانه و صمیمانه مردم را پشت سر خود دارد و رهبر معظم انقلاب بارها از چارچوب مذاکرات و تیم دیپلماسی کشورمان حمایت کرده‌اند که این حمایت‌ها می‌تواند به مثابه چراغ راه تیم مذاکره کننده قرار گیرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی،  با تأکید بر اینکه سایر قوا از دولت در زمینه رسیدن به توافق خوب حمایت می‌کنند، ادامه داد: تنها مخالفان فرآیند مذاکرات، اقلیتی هستند که بنا به دلایل سیاسی به این اقدام دست می‌زنند و متاسفانه این عده محدود از تریبون‌هایی استفاده می‌کنند که عمومی و متعلق به همه ملت است.

تابش، در ادامه افزود: آنهایی که اقدام به تخریب تیم مذاکره کننده می‌کنند، تکلیفشان مشخص است و خصلت ذاتیشان مخالفت با به نتیجه رسیدن خواست مردم است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، یادآور شد: به یاری خدا و با تکیه بر همدلی و همزبانی میان دولت و ملت، مردم طعم پیروزی را در مذاکرات خواهند چشید؛ هر چند که لابی‌های صهیونیستی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مذاکرات به ثمر ننشیند.

تابش با اشاره به اعمال فشار برخی از جریان‌ها علیه تیم مذاکراه­‌کنندگان هسته‌­ای کشورمان گفت: پس از اظهارات مقام معظم رهبری که ضمن حمایت کامل از مذاکره­‌کنندگان، خطوط پی­گیری و چارچوب کلی مذاکرات را تعیین نمودند، نقدها و اظهارات بی‌­پایه و اساس به منزله تضعیف روحیه فرماندهی در خط مقدم جبهه است که طبیعتاً خوشایند نخواهد بود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بی­‌شک این ورزیده‌­ترین تیم در تاریخ دیپلماسی کشور است و خوشبختانه هم‌­اکنون روند کلی مذاکرات مثبت است، با این همه٬ عده­‌ای از سر دلسوزی و عده‌­ای نیز به قصد ایجاد اخلال در مسیر مذاکرات٬ انتقاداتی را مطرح می‌کنند. در طرف دیگر مذاکرات و در کنگره آمریکا نیز عده‌­ای از نمایندگان تندرو علاقه‌­ای به تحقق این مذاکرات ندارند و رژیم صهیونیستی و همچنین تعدادی از کشورهای منطقه که از تبدیل‌ شدن جمهوری اسلامی ایران به قدرتی منطقه‌­ای نگرانند٬ نیز از هر اقدامی برای ممانعت از حصول نتیجه مثبت در مذاکرات هسته‌­ای فروگذار نمی‌­کنند و به اصطلاح چوب لای چرخ مذاکرات می‌گذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین