کد خبر: ۳۰۶۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸

اطلاعیه برگزاری آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران

داوطلبان واجد شرایطی که در فراخوان مزبور ثبت‌نام نموده اند می‌توانند جهت شرکت در آزمون استخدامی نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام در پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور اقدام و در آزمون شرکت نمایند.
آفتاب‌‌نیوز : پیرو فراخوان جذب نیروی نگهبان در بانک قرض الحسنه مهر ایران (اسفند ماه سال 1393) جهت تأمین نیروی مورد نیاز در مراکز استان‌های کشور (به استثناء استان های مازندران، کردستان و گلستان)، به اطلاع می‌رساند؛ در نظر است نسبت به انتخاب و جذب نفرات برتر از طریق آزمون استخدامی اقدام گردد.


از اینرو، داوطلبان واجد شرایطی که در فراخوان مزبور ثبت‌نام نموده اند می‌توانند جهت شرکت در آزمون استخدامی نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام در پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور اقدام و در آزمون شرکت نمایند.


 ثبت‌نام در اين آزمون منحصراً به صورت اينترنتي از طريق پايگاه اطلاع‌رساني شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشانی:www.sanjeshserv.irاز روز دوشنبه مورخ 15/تیر/1394 آغاز و در روز شنبه مورخ 20/تیر/1394 پايان مي‌پذيرد.لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه مجدد شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي آزمون و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، نسبت به تکمیل ثبت‌نام جهت شرکت در آزمون اقدام نمايند.

تذکر:

شرکت در آزمون تنها برای داوطلبانی مقدور می‌باشد که مشخصات خود را در فراخوان استخدامی اسفند ماه 1393 بانک قرض الحسنه مهر ایران و در سایت این بانک ثبت نموده اند . (امکان ثبت‌نام داوطلبان جدید وجود ندارد)

پیرو فراخوان قبلی و با توجه به عدم نیاز بانک داوطلبان ساکن استان‌های مازندران، کردستان و گلستان مجاز به شرکت در آزمون نمی‌باشند.

داوطلبان بومی ساکن شهرهای به شرح جدول ذیل مجاز به شرکت در آزمون می‌باشند.

اراک

بندرعباس

زاهدان

کرج

اردبیل

بوشهر

زنجان

کرمان

ارومیه

بیرجند

سمنان

کرمانشاه

اصفهان

تبریز

شهرکرد

مشهد

اهواز

تهران

شیراز

همدان

ایلام

خرم آباد

قزوین

یاسوج

بجنورد

رشت

قم

یزد

مواد آزمون شامل: ادبیات، زبان انگلیسی، اطلاعات بانکی، هوش و اطلاعات عمومی، متناسب با مقطع تحصیلی دیپلم می باشد.

زمان برگزاری آزمون صبح روز جمعه مورخ 09/مرداد/1394 و مکان برگزاری شهر تهران می‌باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین