کد خبر: ۳۰۶۵۲۰
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

حجت‌الاسلام اکرمی: ملت ایران به تیم هسته‌ای کشورمان اعتماد دارند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:‌ تیم هسته‌ای کشورمان را فرزندان انقلاب می‌دانیم و در عین حال نیز تیم مذاکره کننده‌ باید هوشیاری لازم را که تاکنون حفظ کرده‌اند از این به بعد هم داشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با تسنیم،‌ با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده کشورمان مورد حمایت آحاد ملت ایران هستند، گفت:‌ آحاد ملت ایران به تیم هسته‌ای کشورمان اعتماد دارند و مطمئن هستند که آنان از منافع ملی به خوبی دفاع خواهند کرد و در برابر زیاده‌خواهی‌های طرف‌های مقابل ایستادگی خواهند کرد.

وی افزود: هیئتی که ظرف 20 ماه گذشته شبانه‌روز مذاکره می‌کنند افراد مجرب، موفق و امینی هستند و انصافاً هم تاکنون خطوط قرمز نظام را در مذاکرات رعایت کردند.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: ظریف و تیم هسته‌ای کشورمان با پشتیبانی و هدایت‌های مقام معظم رهبری با قدرت منطق جلو رفتند و از هیچ یک از اصولی که مدنظر ملت بوده است کوتاه نیامد‌ه‌اند و این قابل تقدیر است.

اکرمی تصریح کرد: تیم هسته‌ای کشورمان را فرزندان انقلاب می‌دانیم و در عین حال نیز تیم مذاکره کننده‌ باید هوشیاری لازم را که تاکنون حفظ کرده‌‌اند از این به بعد هم داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین