کد خبر: ۳۰۶۵۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش:

تحریم‌ها نمی‌گذارد کارتخوان تولید کنیم

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش گفت: امیدواریم با رفع تحریم‌ها در تولیدکارتخوان‌ در کشور خودکفا شویم.
آفتاب‌‌نیوز :
میرافضل درباره تولید نشدن کارتخوان‌ها در کشور گفت: پتانسیل تولید این دستگاه‌ها وجود دارد اما متاسفانه در ساخت بورد اصلی ضعف تکنولوژیکی داریم‌. این بوردها به صورت هفت لایه هستند که متاسفانه درحال حاضر توان تولید برد پنج لایه در کشور وجود دارد و هنوز سرمایه‌گذاری‌های لازم انجام نشده است.

وی ادامه داد: تحریم‌ها یکی دیگر از موانع تولید در امر دریافت گواهی‌نامه‌های بین‌المللی این دستگاه‌ها در داخل کشور هستند.

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش افزود: در حال حاضر شرکت ما این امکان را فراهم کرده که دستگاه‌های کارتخوان معیوب را تعمیر کرده و دوباره به چرخه مصرف بازگرداند.

وی با اشاره به اینکه قیمت هریک از دستگاه‌های کارتخوان حداقل 450 هزار تومان است،گفت: تعمیر این دستگاه در‌ حدود 100 هزار تا 120 هزار تومان برای بانک‌ها هزینه دارد که تنها 25 درصد هزینه یک دستگاه وارداتی است.

افضلی گفت: در حال حاضر ظرفیت شرکت ما برای تعمیر کارتخوان‌های معیوب به طورسالانه 60 هزار دستگاه است که در تلاشیم این ظرفیت را دو برابرکنیم و به 120 هزاردستگاه در سال برسانیم.

به گزارش بازار ایسنا به نقل از روابط عمومیبانک پارسیان، در مراسم تجلیل از واحدهای صنعتی برتر استان تهران از شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش به عنوان واحد برتر صنعتی استان تهران با اهدای تندیس بلورین و لوح سپاس تقدیر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
مگ قرار نشد هر چیز را به تحریم گره نزنید ؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین