کد خبر: ۳۰۶۵۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱

آیت‌الله جنتی: باید سرنوشت کشورهای مستضعف در روز قدس مشخص شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: از دیدگاه امام(ره) روز قدس تنها در محاصره فلسطین و کشتار فلسطینیان خلاصه نمی‌شود و مسئله بالاتر از اینهاست.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله احمد جنتی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه روز شنبه ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس که در دفتر مرکزی این شورا برگزار شد، اظهار داشت: روز قدس تنها مسئله فلسطین نیست، بلکه روز اسلام است.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی در جمع اعضای ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس با بیان اینکه باید سخنان امام خمینی(ره) درباره روز قدس را مانند یک تابلو مقابل چشمان خود و جهانیان قرار دهیم، افزود: از دیدگاه امام(ره) روز قدس تنها در محاصره فلسطین و کشتار فلسطینیان خلاصه نمی‌شود و مسئله بالاتر از اینهاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توجه به تحرکات تکفیری‌ها و پیوند آنها با اسرائیل را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: به اعتقاد امام(ره) در روز قدس باید به ابر قدرت‌ها فهماند که نمی‌توانند در کشورهای اسلامی سلطه‌طلبی کنند.

آیت‌الله جنتی گفت: از دیدگاه امام(ره) روز قدس روزی است که باید مسلمانان از انزوا بیرون بیایند و با قدرت مقابل استکبار بایستند.

وی با اشاره به کسانی که زیر پرده با امریکا ارتباط دارند و یا برای ارتباط با آمریکا سر و دست می‌شکنند، افزود: امام(ره) معتقد بود باید به این روشنفکران که با آمریکا روابط دارند، هشدار داد که اگر از این روابط دست برندارید سرکوب خواهید شد.

دبیر شورای نگهبان خطاب به کسانی که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دادند و با اسرائیل دوستی دارند، گفت: روز قدس روزی است که منافقین و متعهدین از هم متمایز خواهند شد.

آیت‌الله جنتی با اشاره به اینکه امروز حرفی از دیدگاه‌های امام، زده یا دیدگاه امام رعایت نمی‌شود یا تحریف می‌شود، اظهار داشت: یک عده با تصور اینکه آب و نان ما دست آمریکاست فکر می‌کنند اگر این قهر ادامه یابد روزگار ما سیاه خواهد شد و اینگونه با مسائل جاری برخورد می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید در مقابل این حرکت نفاق‌افکنانه آگاه شوند، گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی‌های 22 بهمن و 9 دی و به ویژه در مراسم تشییع شهدای غواص نشان دادند که با همدلی و همزبانی همان مردم زمان امام هستند.

دبیر شورای نگهبان روز قدس را از نگاه امام(ره) روز مقابله مستضعفین و مستکبرین و روز احیاء قوانین اسلام دانست و افزود: روز قدس روزی است که باید سرنوشت کشورهای مستضعف مشخص شود و دشمنان باید از روز قدس و از این اجتماعات بترسند.

وی از رسانه‌ها بویژه صدا و سیما خواست مطالب خود را درباره روز قدس با محور بیانات امام خمینی(ره) مطرح کنند.

آیت‌الله جنتی گفت: اگر این مطالب در صدا و سیما مطرح شود مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس بیشتر تشویق می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه باید محورهای بیانات امام راحل در قطعنامه پایانی راهپیمایی روز قدس هم گنجانده شود از نهادهایی که در این روز به مردم خدمت رسانی می‌کنند خواست تا با ارائه تسهیلات بویژه حمل و نقل ملاحظه حال روزه داران را بکنند و مسافت برگزاری راهپیمایی متناسب با گرما و شرایط روزه داران باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
110
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
میگم با وجود احمدی نژ... یک مدیریت جهانی برای مستضعفین جهان راه بیاندازیم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین