کد خبر: ۳۰۶۷۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

برخورد با راننده‌هاي روزه‌خوار در تهران

برخي شب‌ها مانند شب پيروزي تيم واليبال ايران بر امريكا، راننده‌هاي خودروهاي لوكس به بهانه شادي، مزاحمت‌هاي بيشتري را براي شهروندان ايجاد مي‌كنند، گفت: به زودي آمار دقيقي درمورد خودروهاي لوكسي كه در اين طرح اعمال قانون شده‌اند ارايه خواهيم داد.
آفتاب‌‌نیوز : سردار سيد تيمور حسيني، رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ، در گفت‌وگو با «اعتماد» در مورد برخورد با راننده‌هاي روزه‌خوار گفت: روزه‌خواري از هر منظر كه به آن نگاه كنيد كاري است خلاف عرف و آميزه‌هاي ديني و شرعي و تمامي مسوولان مرتبط بر برخورد با روزه‌خواري تاكيد داشته و دارند.

به گزارش ناجا، وي افزود: در همين راستا، راهنمايي و رانندگي نيز مانند سنوات قبل و برحسب وظيفه خود با رانندگاني كه اقدام به روزه‌خواري در خودروي خود كنند برخورد مي‌كند.

سردارحسيني درمورد نحوه برخورد با روزه‌خواران نيز گفت: براساس همين رويه، چنانچه راننده‌اي به شكل علني و آشكار تظاهر به روزه‌خواري كند و ابايي هم از آن نداشته باشد، خودروي وي از سوي ماموران راهنمايي و رانندگي توقيف و براي اعمال قانون به مراجع قضايي مربوطه ارجاع خواهد شد.

 وي تاكيد كرد: البته چنانچه راننده‌اي به شكلي سهوي در خودروي خود روزه‌خواري كند، حكم قانون براي وي مشابه كسي خواهد بود كه در روزهاي عادي در خودرو چيزي بخورد يا بنوشد. به بياني چنين فردي تنها ٣٠ هزار تومان جريمه خواهد شد.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ در ادامه درخصوص روند برخورد با خودروهاي لوكسي كه در خيابان‌هاي تهران و به خصوص در شب، دور‌دور مي‌كنند، گفت: ما همچنان با جديت گشت‌هاي شبانه خود را براي برخورد با خودروهاي لوكسي كه براي شهروندان مزاحمت ايجاد يا آرامش شهروندان را مختل مي‌كنند، ادامه مي‌دهيم و دراين خصوص هيچ‌گونه اغماضي نخواهيم داشت.

وي با ذكر اينكه در برخي شب‌ها مانند شب پيروزي تيم واليبال ايران بر امريكا، راننده‌هاي خودروهاي لوكس به بهانه شادي، مزاحمت‌هاي بيشتري را براي شهروندان ايجاد مي‌كنند، گفت: به زودي آمار دقيقي درمورد خودروهاي لوكسي كه در اين طرح اعمال قانون شده‌اند ارايه خواهيم داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
0
1
آماری هم از دزدی ها و برخورد با دزدها و زورگیرها منتشر کنید. ...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین