کد خبر: ۳۰۶۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

طوفان شن سیستان و بلوچستان را درنوردید

در حالی که طوفان شن از ساعاتی قبل در سیستان و بلوچستان آغاز شده است، امدادگران سازمان امداد و نجات میان اهالی این استان تاکنون ۴۰۰۰ ماسک نانو توزیع کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : در حالی که طوفان شن از ساعاتی قبل در سیستان و بلوچستان آغاز شده است، امدادگران سازمان امداد و نجات میان اهالی این استان تاکنون ۴۰۰۰ ماسک نانو توزیع کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، طوفان شن شمال استان سیستان و بلوچستان را در نوردید و سرعت آن در شهرستان زابل به 75 کیلومتر بر ساعت رسید.

به گفته گودرزی فر، کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان، گفت: در حال حاضر سرعت طوفان گرد و خاک در زابل به 75 کیلومتر بر ساعت رسیده که دید افقی را در این شهرستان به 500 متر کاهش داده است.

وی با بیان اینکه وزش باد و گرد و خاک تا پایان هفته در شمال سیستان و بلوچستان ادامه دارد، گفت: شدت طوفان در اوایل روز نسبت به ساعات دیگر بیشتر است، همچنین امروز شاهد کاهش دما در این منطقه خواهیم بود.

تعطیلی ادارات زابل به دنبال افزایش توفان و گرد و خاک

فرماندار ویژه شهرستان زابل نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تعطیلی ادارات در روز جاری خبر داد و گفت: ساعت 8:30 صبح امروز به دنبال تشدید طوفان و گرد و خاک و کاهش دید افقی، ادارات شهرستان زابل تعطیل شد.

 هوشنگ ناظری افزود: ادارات و دستگاه‌های امدادی و مراکز بهداشتی در آماده باش به سر می‌برند.

توزیع 4000 ماسک نانو میان طوفان زده‌ها

سید مصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس از توزیع 4000 ماسک نانو در مناطق طوفان زده خبر داد.

وی با بیان اینکه توزیع ماسک همچنان ادامه دارد گفت: تاکنون 4 هزار ماسک نانو میان اهالی شهرستان‌های زابل، هیرمند و زهک توزیع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین