کد خبر: ۳۰۶۷۷۷
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

جزئیات سفر روحانی به مسکو

دستیار رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور و حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران روز ۹ جولای (پنجشنبه) در خصوص توسعه همکاری‌های نظامی و فنی و همچنین نتایج مذاکرات هسته‌ای دیدار و گفتگو خواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز : یوری اوشاکوف دستیار رئیس جمهور روسیه امروز سه شنبه در مصاحبه با ریانوستی تصریح کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و همتای ایرانی وی حسن روحانی روز 9 جولای در نشست "اوفا" در خصوص زمینه های همکاری فنی و نظامی و همچنین مذاکرات هسته ای دیدار و گفتگو می کنند.

وی در ادامه افزود: مسائل مختلفی در خصوص همکاری دوجانبه در بخش های تجارت، اقتصاد، زمینه های فنی و نظامی مورد گفتگو قرار خواهد گرفت.

اوشاکوف گفت: پوتین و روحانی همچنین نتایج مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 را نیز مد نظر قرار خواهند داد. در خصوص ایران، نشستی که 9 جولای برگزار می شود، قطعا نتایج مذاکراتی را که در خصوص برنامه هسته ای ایران همچنان ادامه دارد، در برخواهد گرفت.

به گزارش تسنیم، ضرب الاجل تعیین شده برای توافق جامع هسته ای امروز سه شنبه 7 جولای به پایان خواهد رسید و دو طرف همچنان برای دستیابی به توافق نهایی تلاش می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین