کد خبر: ۳۰۸۴۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

‌نارضایتی حمید رسایی از توافق هسته‌ای

بعد از پاسخ مقام معظم رهبری به نامه رئیس‌جمهور دکتر حسن روحانی، حمید رسایی که از مخالفان سرسخت مذاکرات هسته‌ای است و بعد از توافق هسته‌ای وین نیز نارضایتی خود از این توافق را در مطالب خود نشان داده است، همچنان از این توافق ناراضی است و این بار نیز مطلبی در این باره در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: سید علی کار را تمام کرد، جام زهر ترک برداشت.
آفتاب‌‌نیوز :
این نماینده عضو جبهه‌ پایداری در مجلس و حامی احمدی‌نژاد در مورد نامه رئیس جمهور به مقام معظم رهبری نوشت: یک سال ونیم قبل وقتی روحانی از امضای توافقنامه ژنو ذوق زده بود، چندساعت پس ازآن با ارسال نامه‌ای سرگشاده به رهبر انقلاب، پاسخ ایشان را در منظومه فکری خود تصور می‌کرد اما مکتوب هوشیارانه امام خامنه ای مبنی براینکه "دستیابی به آنچه مرقوم داشتید قابل تقدیر وتشکر است" نشان داد که امام خامنه ای را نمی توان با فضاسازی تبلیغاتی و مطبوعاتي در پازلی که می‌خواهند، قراردهند.

این بار اما روحانی تعجیل نکرد. ابتدا رسانه‌های بزک‌کننده آمریکا در 24ساعت گذشته به فضاسازی پرداختند و توافقنامه‌ای که متن آن همان فکت شیت آمریکایی‌ها از توافقنامه لوزان است را یک پیروزی بزرگ القا کردند و بعد از آن بود که امروز دومین نامه سرگشاده روحانی با ادبیاتی تعجب‌برانگیز درکنار ادعای موفقیت‌آمیز خواندن توافق اخیر، راه‌حل موضوع منطقه را نیز دراین مسیر جستجو کرده با این تصور که این بار پس از فضاسازی 24 ساعته دیگر پاسخ رهبری در همین چارچوب و در تایید توافق امضا شده خواهد بود.

وی با اشاره به نامه رئیس‌جمهور به مقام معظم رهبری و پاسخ ایشان به نامه رئیس‌جمهور نوشت: اما پاسخ صریح و پر معنای امام خامنه ای به نامه آقای روحانی، ترک بزرگی در این پروژه ایجاد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
4
68
کمتر این بابا رو بزرگ کنید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
3
62
یکی این بنده خدا رو از خواب بیدار کنه!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین