کد خبر: ۳۰۸۵۴۵
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸

مسلمان و حیدریه با پرسپولیس تمرین کردند/ تأکید برانکو بر بازی تک ضرب

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی در نوبت عصر برگزار شد که برانکو تأکید زیادی بر بازی تک ضرب و دو ضرب بازیکنان داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
تمرین نوبت عصر تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 17 و 30 دقیقه به وقت محلی در زمین چمن کمپ هتل پاتالیا آغاز شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

*تمرین امروز سرخ‌پوشان از ساعت 17 و 30 دقیقه با سوت برانکو در زمین چمنی که در منطقه کوهستانی و سرسبز قرار دارد آغاز شد.

*وحید حیدریه و محسن مسلمان که امروز صبح از تهران به ترکیه آمدند امروز اولین تمرین خود را با پرسپولیس در کمپ این کشور آغاز کردند.

*مطابق تمرینات روزهای اخیر پرسپولیس از تمام دقایق تمرین و عملکرد بازیکنان تصویربرداری شد.

*بازیکنان با دو رنگ قرمز و طوسی در تمرین حاضر شدند. این در حالی است که به دلیل هوای خنک و بادی که در این منطقه می‌وزید برخی از مربیان پرسپولیس کاپشن به تن کردند.

*تمرین امروز پرسپولیس با نرمش و گرم کردن زیر نظر تی‌هومیر به مدت 20 دقیقه برگزار شد که در این بخش بازیکنان تمریناتی که این مربی بدنساز برایشان در نظر گرفته بود را انجام می‌دادند.

*دویدن‌های سرعتی و عبور از موانع بخش دیگری از تمرین امروز سرخ‌پوشان بود و در این بخش مربیان پرسپولیس تأکید داشتند بازیکنان با سرعت و دقت بیشتری تمرین را انجام دهند.

*فوتبال درون تیمی با سه دروازه بخشی از تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود که در این تمرین برانکو سرمربی پرسپولیس تأکید ویژه‌ای داشت تا بازیکنان نهایتا دو ضربه به توپ بزنند و وقتی بازیکنی سه ضربه به توپ می‌زد برانکو در سوت خود می‌دمید تا نکات فنی مورد نظرش را به بازیکنان گوشزد کند.

*یکی از تیم‌های کشور ترکیه با حضور در زمین چمنی که کنار زمین تمرین پرسپولیس قرار دارد حاضر شد و بازیکنان این تیم به تمرین پرداختند.

*45 دقیقه بعد از اینکه از تمرین امروز پرسپولیس می‌گذشت محسن مسلمان و وحید حیدریه همراه با لوکا ماریچ به تمرینات اختصاصی و دویدن دور زمین پرداختند. این در حالی است که مسلمان و حیدریه در 45 دقیقه اول پا به پای سایر بازیکنان تمرین کردند.

*بعد از فوتبال درون تیمی، تمرین دیگر سرخ‌پوشان گلزنی بود به این صورت که از چپ و راست به سمت دروازه‌ها توپ سانتر می‌شد و بازیکنان باید با یک ضربه توپ را درون دروازه می‌فرستادند.

*دکتر حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل بیماری در تمرین امروز این تیم حضور نداشت.

*بخش انتهایی تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس انجام تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی بود که این بخش از تمرین با هدایت آندره پانادیچ مربی تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد. در این بخش پانادیچ از بازیکنان می‌خواست تا تاکتیک‌های مورد نظر وی را در زمین پیاده کند به این صورت که هر چند دقیقه حرکت بازیکنان را متوقف می‌کرد و به آنها حالت استقرار در زمان‌های خاص را می‌داد.

*محسن مسلمان، وحید حیدریه و لوکا ماریچ هم در بخش پایانی تمرین امروز با سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ به دلیل اینکه فردا در ترکیه عید سعید فطر اعلام شده به همین دلیل تمرین سرخ پوشان به دستور برانکو تعطیل است و قرار است بازیکنان برای گردش و خرید از مراکز خرید آنکارا راهی این شهر شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین