کد خبر: ۳۰۸۶۷۱
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

توصیه غرضی به دولت بعد از رفع تحریم‌ها

کاندیدای دوره یازدهم ریاست جمهوری اضافه کرد: اروپایی ها مدعی هستند که ایران چند دهه است از تکنولوژی جهان دور افتاده است و این تصور را دارند که در کشور ما سفره ای گسترده است که می توان به وسیله آن اقتصاد کشور خود را رونق دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
کاندیدای دوره یازدهم ریاست جمهوری گفت: در جنبه اقتصادی در صورتی که دولت نتواند پول حاصل از رفع تحریم را طوری مهار کند که به تولید داخلی و اشتغال بینجامد و به جای آن صرفا به سمت و سوی واردات برود این پول بلایی خواهد بود که به جان دولت و ملت می افتد.

سید محمد غرضی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»، ضمن پیش بینی شرایط اقتصادی کشور پس از جمع بندی مذاکرات هسته ای اظهار داشت: از بعد اقتصادی همانطور که ملاحظه می کنید تمام جریانات اقتصادی جهان چشم به ایران دوخته اند آمریکایی ها، اروپایی ها،چین و کره همه و همه در انتظار رفع تحریم های ضد ایرانی برای برقراری رابطه اقتصادی با کشور هستند.

کاندیدای دوره یازدهم ریاست جمهوری اضافه کرد: اروپایی ها مدعی هستند که ایران چند دهه است از تکنولوژی جهان دور افتاده است و این تصور را دارند که در کشور ما  سفره ای گسترده است که می توان به وسیله آن اقتصاد کشور خود را رونق دهند.

وی ادامه داد: امروز بحث آن مطرح است که پس از حصول توافق مبلغی معادل 120 الی 150 میلیارد دلار به کشور تزریق شود این در حالی است که در دوره هایی مبلغی معادل سالانه 100 میلیارد دلار به اقتصاد کشورتزریق می‌شد اما متاسفانه به جای تولید تورم به راه می‌افتاد.

غرضی در پایان خاطر نشان کرد: از آنجا که تمام کشورها اعم از آمریکا، اروپا، چین و کره درصددند که از این توافق و پول های تزریقی به جمهوری اسلامی به نفع رونق اقتصاد خود استفاده کنند امیدواریم دولت یازدهم از این پول به نفع ملت شریف ایران و در جهت اشتغالزایی و رونق تولید کشور استفاده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین