کد خبر: ۳۰۹۳۶۷
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰

انتخاب شماره دلخواه رایتل با سرشماره 0920 ممکن شد

علاقه‌مندان میتوانند با استفاده از طرح انتخاب شماره رایتل نسبت به خرید شماره دلخواه خود اقدام کنند.
آفتاب‌‌نیوز : علاقه مندان می‌توانند با استفاده از طرح انتخاب شماره، نسبت به خرید شماره دلخواه سیمکارت دایمی رایتل با سرشماره 0920 اقدام کنند.

در روش خرید با شماره انتخابی، فرد شمارهی مورد نظر خود را وارد کرده و در صورت موجود بودن شماره مورد نظر، وارد فرآیند ثبتنام و خرید میشود و همچنین در صورت عدم موجود بودن آن، تعدادی شماره، مشابه شماره انتخابی به وی پیشنهاد داده خواهد شد.
قیمت سیمکارت دایمی با شماره انتخابی، 120 هزارتومان است که درواقع هیچ افزایشی نسبت به قیمت مصوب آن ندارد و برای این سیمکارت انتخابی یک بسته مصرفی یک ماهه به صورت هدیه ارایه خواهد شد.

همچنین در شیوه خرید سیمکارت دایمی با شماره تصادفی که در واقع همان روشی است که تا کنون افراد میتوانستند به ثبت نام و خرید این نوع از سیمکارت بپردازند، در بازه زمانی ارایه این طرح، ثبتنام و خرید، مشمولِ 50 درصد تخفیف خواهدشد و به مشترک یک بسته مصرفی یک ماهه نیز به همراه سیمکارت خریداری شده به عنوان هدیه ارایه خواهد شد.

گفتنی است سرویسهای موجود در بسته مصرفی به همراه سیمکارت، شامل 10 هزار دقیقه مکالمه رایتلی، 10 هزار پیامک رایتلی و 1 گیگابایت اینترنت عادی قابل استفاده در بازه زمانی 30 روز است.

براساس این گزارش انتخاب شماره دلخواه تنها از طریق وبسایت رسمی رایتل و با قیمت مصوب 120 هزار تومان صورت میگیرد. دریافت 50 درصد تخفیف خرید سیمکارت دایمی بدون انتخاب شماره، علاوه بر وبسایت رایتل از طریق فروشگاههای اصلی رایتل نیز امکان پذیر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین