کد خبر: ۳۰۹۴۶۰
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

محسن قهرمانی دوباره در لیگ برتر داوری می کند!+عکس

محسن قهرمانی در سال جدید لیگ برتر به دنیای داوری بازمی گردد. عکس های منتشر شده از کلاس های 3 روزه توجیهی داوری برای فصل جدید نشان می دهد که محسن قهرمانی برای حضور در لیگ برتر پانزدهم آماده می شود. او هر چند حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشده است اما حضور در این کلاس ها و کم کردن وزن این داور نشان می دهد که در صورت کسب نمرات لازم در لیگ برتر سوت خواهد زد.
آفتاب‌‌نیوز : محسن قهرمانی در سال جدید لیگ برتر به دنیای داوری بازمی گردد. عکس های منتشر شده از کلاس های 3 روزه توجیهی داوری برای فصل جدید نشان می دهد که محسن قهرمانی برای حضور در لیگ برتر پانزدهم آماده می شود. او هر چند حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشده است اما حضور در این کلاس ها و کم کردن وزن این داور نشان می دهد که در صورت کسب نمرات لازم در لیگ برتر سوت خواهد زد.

سایت فدراسیون فوتبال امروز در مورد این کلاس ها گزارش داد:«دوره سه روزه توجیهی داوران لیگ برتر با حضور علی کفاشیان، فریدون اصفهانیان، مسعود عنایت، محمود خوشخوان -پیشکسوت داوری از ساعت 9 صبح امروز (چهارشنبه) شروع بکار کرد.»

محسن قهرمانی دوباره در لیگ برتر داوری می کند!+عکس

محسن قهرمانی 2 سال قبل به خاطر اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و سپاهان رخ داده و اشتباهاتی که به ضرر پرسپولیس کرده بود با حکمی اعلام نشده محروم شد. هرچند هیچ وقت اتهام قهرمانی مشخص نشد و هیچ وقت هم جرم اش را بیان نکردند اما ماجرای رد و بدل شدن پول و داستان کارت به کارت و تاثیر در سوت داوران از جمله مسائلی بود که پای کمیسیون اصل 90 را هم به ماجرا باز کرد. 

محسن قهرمانی دوباره در لیگ برتر داوری می کند!+عکس

به گزارش عصرایران، محسن قهرمانی در این مدت محروم بود و اگر این محرومیت به معنای صحت اتهامات علنی نشده باشد ان وقت باید از فدارسیون پرسید که چطور داوری با چنین اتهامات می تواند در لیگ برتر سوت بزند و اگر اتهامات اشتباه بود چرا او دوسال سکوت کرده و البته سوت هم نزده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین