کد خبر: ۳۰۹۵۹۵
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷

استقبال 4 هزار نفری از سرمربی جدید انزلی‌چی‌ها/قلعه‌نویی: بدون یک ریال به انزلی آمده‌ام

سرمربی ملوان می‌گوید یکی از قدرتمندترین تیم‌های ملوان را امسال خواهید دید.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر قلعه نویی در جمع 4 هزار نفری هواداران ملوان که برای استقبال از امیر قلعه نویی در ورزشگاه تختی انزلی حضور به هم رسانده بودند گفت: ما که امروز اینجا حاضر شدیم ریالی پول نگرفتیم و به عشق این هواداران مردم انزلی در اینجا حاضر شده‌ایم. امیدوارم که بتوانیم یک بار دیگر قوی سپید را در آسمان فوتبال ایران به پرواز در بیاوریم.

وی افزود: ما امسال سال سختی داریم ولی با کمک شما و بازیکنان ملوان را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم. شما امسال ملوان متفاوتی را خواهید دید و با کمک شما هواداران موفقیت دور از دسترس نیست. همکاران من از یک هفته پیش در اینجا مشغول کار هستند و تقریبا تیم به تکامل رسیده است. درست است که دیر شروع کردیم ولی امیدوارم بتوانیم در ادامه کار جبران کنیم.

امیر قلعه نویی در جمع بازیکنان ملوان گفت که همه شما کم و بیش روی من شناخت دارید و نسبت به کار من آشنایی دارید. پژمان نوری و چند بازیکن دیگر قبلا شاگرد من بوده‌اند. ما امسال کار سختی در پیش داریم ولی با کمک شما و همدلی می‌توانیم یکی از سال‌های خوب ملوان را رقم بزنیم. اولویت من همیشه تمرینات منظم بوده و هر بازیکنی که به طور منظم تمرین کند در ترکیب قرار خواهد گرفت.

گزارش ایسنا، وی افزود: خوشبختانه ملوان بزرگان خیلی خوبی دارد و این بازیکنان بزرگ و باتجربه مطمئنم که به دست جوان‌ها را می گیرند و به آن‌ها کمک می‌کنند. ما همه شاخ و برگ یک درخت به نام ملوان هستیم و باید به همدیگر کمک کنیم تا ملوان به دوران اوج قدرت برگردد. نظم و انضباط و احترام حرف اول را در تیم ما خواهد زد. تمام بازیکنان باید به همدیگر کمک کنند و به هم احترام بگذارند و رفاقت و همدلی رمز موفقیت ما در این تیم خواهد بود. برای موفق شدن یک تیم فقط بخش فنی مهم نیست بلکه علاوه بر تیم فنی، تیم پشتیبانی و مدیریتی هم مهم است. امیدوارم که قول‌هایی که هیئت مدیره و مدیران داده‌اند به موقع عملی شود تا ما بدون دغدغه به کار خود ادامه دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین