کد خبر: ۳۰۹۷۰۷
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷

ویسی: جوانانی جذب کرده‌ایم که دنبال فوتبال هستند/ میانگین سنی ما 23 سال و 7 ماه است

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به چرایی عدم جذب بازیکنان لیگ برتری از سوی تیمش گفت: جوانانی که ما جذب کرده‌ایم دنبال پول نیستند و به فکر فوتبال بازی کردن هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال تهران گفت: ما تیمی کاملا جوان و با انگیزه را جمع کرده‌ایم. میانگین سنی تیم ما 23 سال و 7 ماه است. ما بازیکنان لیگ برتری نداریم و این بازی به ما کمک کرد تا بازیکنان جوان ما با بازیکنان با تجربه و یک تیم بزرگ رقابت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که از بازیکنان لیگ برتری در تیمش استفاده نکرده است گفت: اگر بازیکن با کیفیت لیگ برتری بود که می‌توانست به ما کمک کند او را جذب می‌کردیم اما یک سری بازیکن که در لیست مازاد تیمشان بودند و یا اینکه کیفیت خوبی نداشتند را وقتی خواستیم با آن‌ها مذاکره کنیم با ما از پول‌های میلیاردی صحبت کردند و ما هم نمی‌خواستیم چنین پولی را به آن‌ها بدهیم. شک ندارم که این کاری که ما کردیم جواب می‌دهد. این بازیکنان جوان به دنبال فوتبال بازی کردن هستند و به فکر پول نیستند. ما با بازیکنان میلیاردی در انتهای جدول بودیم. مطمئن باشید با این بازیکنان که لیگ برتری نبوده‌اند پایین تر از پلی اف نمی‌رویم.

سرمربی تیم استقلال اهواز اضافه کرد: بازیکنان ما برترین‌های لیگ یک و لیگ دو هستند. بازیکنانی جوان هستند و من به کارم شک ندارم. آن‌ها می توانند امسال خیلی خوب بدرخشند.

به گزارش ایسنا، ویسی در پایان از پاسخ دادن به سوالی درباره مهدی سید صالحی امتناع کرد و گفت: تنها درباره بازی صحبت می‌کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین