کد خبر: ۳۰۹۹۹۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶

سوآرس: توران و ویدال را درک می‌کنم

مهاجم ۲۸ ساله بارسلونا بر این باور است که شرایط برای دو خرید جدید این تیم هم دشوار است.
آفتاب‌‌نیوز :
 آردا توران و الیکس ویدال، خریدهای جدید تیم فوتبال بارسلونا به خاطر محرومیت یک ساله کاتالان‌ها در استفاده از بازیکنان جدید در ترکیب خود، تا شروع سال 2016 اجازه بازی برای این تیم ندارند. مهاجم اروگوئه‌ای آبی‌و‌اناری‌پوشان که خود تا ماه اکتبر 2014 به خاطر محرومیت چهار ماهه‌ای که فیفا برای او در نظر گرفته بود نتوانست این تیم را در ابتدای فصل گذشته همراهی کند، معتقد است که این شرایط خیلی دشوار است.

به گزارش ایسنا،لوئیز سوآرس در گفت‌و‌گو با شبکه «بارسا تی‌وی» گفت: بودن در چنین شرایطی برای توران و ویدال عجیب است، چون آنها با تیم تمرین می‌کنند ولی نمی‌توانند برای بارسلونا در بازی‌های رسمی به میدان بروند. این شرایط پیچیده‌ای برای این دو است چون زمانی که پیوستن‌شان به بارسا قطعی شد می‌دانستند که باید تا ماه ژانویه صبر کنند تا اجازه بازی پیدا کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: آردا و آلیکس باید مدتی صبر کنند. آنها در حال حاضر فقط می‌توانند خود را با شرایط تیم جدیدشان وفق دهند و در تمرینات حضور پیدا کنند که به نظرم این مشارکت به این دو بازیکن کمک می‌کند تا شرایط ایده‌آلی برای حضور در میدان داشته باشند و هر زمان محرومیت بارسا به اتمام رسید، تیم‌شان را همراهی کنند.

سوآرس 28 ساله که فصل گذشته در اولین فصل حضورش در بارسا موفق به زدن 25 گل برای این تیم شد، درباره وضعیت خودش هم گفت: هیچ وقت نمی‌توانید بگویید که کاملاً به اوج خود رسیده‌اید. البته همیشه بیشترین مطالبات از مهاجمان می‌شود، از این رو مهاجمان باید گلزنی کنند اما از آنجایی که در حد توان خود برای تیم گل زده‌ام و سعی کرده‌ام تیم را در راه رسیدن به گل کمک کنم، احساس می‌کنم در بارسلونا به خوبی به وظیفه‌ام عمل کرده‌ام و این مهمترین چیز است.

بارسلونا در حالی فصل 16-2015 را آغاز خواهد کرد که فصل گذشته در سه رقابت لالیگا، جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا به عنوان قهرمانی رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین