کد خبر: ۳۱۰۲۰۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳

داد و بیداد کروش، قوچان نژاد را اروپایی می کند؟

هر چند انتقال به کویت و قطر از نظر مالی برای قوچان نژاد خوب بود اما از نظر فنی به ضرر او تمام شد. کروش به اندازه کافی از این انتقال ناراضی بود و پس از حضور رضا در اردو، با رفتارهایش به نوعی به رضا هشدار داد که نباید کیفیتش را از دست دهد. اما این اتفاق نیفتاد و کروش با نیمکت نشینی قوچان نژاد در جام ملت ها و بازی دادن به آزمون، رضا را تحت فشار گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آریا صالحی در خبرآنلاین نوشت؛ قرارداد 1.5 میلیون دلاری رضا قوچان نژاد با الکویت کویت، او را به تمام نداشته هایش رساند. رضا از چند فصل بازی در اروپا عایدی چندانی نداشت. تازه پس از درخشش در سنت ترویدن بلژیک نامش سر زبان ها افتاد و با حضور در تیم ملی و درخشش ناگهانی، راهی چارلتون شد. اما یک فصل حضوردر این باشگاه با موفقیت چندانی برای رضا همراه بود. به ویژه اینکه رقم قرارداد او با انگلیسی ها زیاد بالا نبود. سرانجام رضا روزنه اصلی را پیدا کرد و با وجودش عملکرد خوبی که در جام جهانی داشت، به جای ماندن در اروپا، راهی لیگ های عربی شد. قرارداد او با الکویت برایش بسیار پردرآمد بود. این باشگاه رقمی به انگلیسی ها داد و 1.5 میلیون دلار هم به خود رضا پرداخت کرد. پس از آنکه کویتی ها او را نخواستند، رضا پول خود را به صورت کامل دریافت کرد و به الوکره رفت. این انتقال هم قرضی بود و قوچان نژاد پولی بابت آن نگرفت اما در مقابل پاداش ها و همینطور حقوق هفتگی اش را دریافت کرد. در کل، یک فصل حضور در لیگ کویت و قطر برای رضا از نظر مالی برای او بسیار خوب بود. پس از پایان بازی ها، قوچان نژاد در مصاحبه ای گفت: «دوست دارم به اروپا برگردم.» اما شایعاتی درباره بازگشت رضا به لیگ های عربی وجود داشت. خود رضا در مصاحبه ای گفت از وضعیتش در الوکره راضی است و بدش نمی آید به این تیم بازگردد. اما نه تنها الوکره که او به تیم قطری دیگری هم ملحق نشد و پیشنهاد خاص دیگری از تیم های عربی نداشت. 

هر چند انتقال به کویت و قطر از نظر مالی برای قوچان نژاد خوب بود اما از نظر فنی به ضرر او تمام شد. کروش به اندازه کافی از این انتقال ناراضی بود و پس از حضور رضا در اردو، با رفتارهایش به نوعی به رضا هشدار داد که نباید کیفیتش را از دست دهد. اما این اتفاق نیفتاد و کروش با نیمکت نشینی قوچان نژاد در جام ملت ها و بازی دادن به آزمون، رضا را تحت فشار گذاشت. البته خود رضا از این نیمکت نشینی هیچوقت با ناراحتی حرف نزد. او با گلزنی در بازی امارات و البته عراق نشان داد می تواند زیر فشار هم به درخشش خود ادامه دهد. او در بازی شیلی و سوئد گل نزد و در بازی آخر تیم ملی مقابل ترکمنستان در حد و اندازه خود ظاهر نشد. پس از این مسابقه کارلوس کروش در رختکن به شدت از قوچان نژاد انتقاد کرد و به گفته شاهدان، بر سرش داد و بیداد کرد. او توقعات زیادی از قوچان نژاد داشت اما این بازیکن توقعات را برآورده نکرد. پس از این اتفاقات خود قوچان نژاد گفت که دوست دارد به اروپا بازگردد و همان جا به فوتبالش ادامه دهد. پیدا بود انتقاد کروش و افتی که رضا داشته، او را به این نتیجه رسانده تا یک فصل دیگر در اروپا توپ بزند. دیروز نام رضا در بین بازیکنان فصل جدید چارلتون دیده می شد و حتی در ویکیپدیای باشگاه مثل قبل، نام او مقابل شماره 8 تیم دیده می شد. 

زمان زیادی هم به شروع رقابت های لیگ دسته اول انگلیس باقی نمانده است و ظرف چند روز آینده مشخص خواهد شد که آیا رضا قطعا فصل آینده برای چارلتون توپ می زند یا به باشگاه دیگری در اروپا ملحق می شود. البته او روز یکشنبه(امروز) هم عکسی از خود در سالن بدنسازی منتشر کرد که لباس چارلتون را به تن دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین