کد خبر: ۳۱۰۲۱۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵

گران‌قیمت‌ترین بازیکنان لیگ برتر را بشناسید/ بازیکنی که بیش از دو میلیارد خرج روی دست باشگاهش گذاشت

باز هم فصل نقل و انتقالات و باز هم بسته شدن قراردادهایی که رقم های آن ها نجومی است.
آفتاب‌‌نیوز :
از زمانی که باشگاه ها پول های نجومی به بازیکنان فوتبال می دهند، یکی از خبرهای مورد توجه ورزش دوستان این است که بازیکنان از باشگاه های خود چقدر پول می گیرند. امسال هم رقم قرارداد بازیکنان مورد توجه مردم قرار گرفته و می خواهند بدانند کدام فوتبالیست ها بیشترین پول ها را گرفته اند.

امسال باشگاه استقلال چند بازیکن بالای یک میلیارد تومان داشته. مهدی رحمتی یک میلیارد و 250 میلیون تومان قرارداد بسته و باشگاه هم تعهد داده که 570 میلیون تومان از طلب 900 میلیونی او را پرداخت کند. کرار جاسم هم همان یک میلیارد و 250 میلیون تومان را بسته و البته باشگاه قول داده 170 میلیون تومان طلبش را هم بدهد.

رقم قرارداد امید ابراهیمی هم مشابه رحمتی و کرار است. به علاوه اینکه بخش قابل توجهی از 40 درصد باقی مانده قرارداد فصل گذشته اش را دریافت کند. خسرو حیدری دیگر بازیکن میلیاردی استقلال است. او با آبی پوشان یک میلیارد تومان بسته و باشگاه قول داده 40 درصد باقی مانده طلب فصل قبل را هم بدهد. 

در باشگاه پرسپولیس اما فقط یک بازیکن میلیاردی وجود دارد. اومانیا تنها بازیکن پرسپولیس است که بالای میلیارد می گیرد. او با سرخپوشان یک میلیارد و 150 میلیون بسته. محسن بنگر هم قراردادش 950 میلیون تومان ارزش دارد که اگر پرسپولیس سهمیه آسیا بگیرد، با پاداش هایش بالای یک میلیارد دریافتی خواهد داشت. اما با این حال اومانیا تنها بازیکن سرخپوشان است که حتی اگر پرسپولیس به جایگاهی هم نرسد، دستمزد میلیاردی می گیرد. رضا نورمحمدی هم قراردادش 900 میلیون تومان است. طارمی و رضاییان هم دو بازیکن 800 میلیونی سرخپوشان هستند که جزو گران قیمت های این فصل پرسپولیس محسوب می شوند.

سپاهان اما مثل استقلال چندین بازیکن میلیاردی دارد. در سپاهان، پادوانی 370 هزار دلار می گیرد، حاج صفی 1.3 میلیارد تومان، خلعتبری 1.2 میلیارد و عقیلی 1.1 میلیارد تومان. ضمن اینکه مهدی شریفی هم به واسطه درخشش در لیگ، توانسته رقم قرارداد خود را به میلیارد نزدیک کند. 

نفت تهران امسال قرارداد میلیاردی نداشته اما دو بازیکن این تیم نزدیک به میلیارد می گیرند. یکی سیدجلال حسینی است که 950 میلیون تومان از نفت می گیرد و دومی هم علیرضا بیرانوند دروازه بان این تیم. البته این دو بازیکن در صورتی که نفت قهرمان آسیا شود یا بتواند در لیگ برتر به موفقیتی برسد، با پاداش هایشان رقمی بالاتر از یک میلیارد تومان دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ در سایپا هم جواد نکونام 950 میلیون تومان می گیرد که با آپشن های مختلف در صورت موفقیت تیم، دریافتی اش به بالای یک میلیارد تومان می رسد. در تراکتورسازی هم سه بازیکن میلیاردی توپ خواهند زد که هر سه آن ها خارجی هستند. موریرا و کارلوس کاردوسو دو بازیکن برزیلی تراکتورسازی 350 هزار دلار دریافتی دارند. اما گران قیمت ترین بازیکن تراکتوری ها هم حمزه یونس است که دریافتی اش به علاوه رقم رضایت نامه او، 700 هزار دلار خرج روی دست تراکتورسازی می گذارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
12
خدایی نورمحمدی 900 میلیون قرار داد داره!!!! این اقا غیر ازینکه زیر توپ بزنه چه هنری داره! والا 9 میلیونم به سرش زیاده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
7
من به عنوان یک جوان ایرانی 26 ساله فوق لیسانس عمران بیکار وسربار خانواده اگر حقی از دولت دارم یک ریالش را که در راهی که نیاز روز مملکت نیست برای این آقایان در واقع خرج یامفت می کنند حرام دارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
6
خدا وکیلی بعضی از پول ها برای یه تعدادشون خوردن نداره من میگم حداقل به اندازه نصفه دریافتیشون زحمت بکشن نوش جونشون اما.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
4
اونوقت بیا دکترا از یکی از بهترین دانشگاههای کشور بگیری و بیکار باشی و بری به این و اون التماس کنی؟ چرا اینطور شده؟ به مردم کمک کنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین