کد خبر: ۳۱۰۲۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶

معاون رییس جمهور: دولت تدبیر و امید وعده ای نمی دهد که از عهده آن برنیاید

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری گفت: دولت تدبیر وامید وعده ای نمی دهد که از عهده آن برنیاید، وعده هایی که داده می شود درطول عمر دولت به بار می نشیند.
آفتاب‌‌نیوز :
مسعود سلطانی فر عصر روزیکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کامیاران با ابراز خرسندی از پیروزی ایران در مذاکرات هسته ای گفت : با پیگیری های دولت تدبیر و امید این مهم به سر انجام رسید.

به گزارش  ایرنا، وی با اشاره به اهمیت تسهیلات اعطایی به حوزه گردشگری گفت : حدود 700 میلیارد تومان سرمایه برای طرح های گردشگری تخصیص داده می شود.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهارکرد: همچنین دراین سفر 95 میلیارد تومان تسهیلات به پروژه های شاخص و 10 میلیارد تومان کمک زیر ساختی برای پروژه های گردشگری در استان در نظر گرفته شد.

به گفته وی اعتبارات تخصیصی سفر دولت به کردستان حدود پنج برابر اعتبارات عمرانی یکسال استان است.

سلطانی فر ابراز امیدواری کرد با اختصاص حدود 95 میلیارد تومان بتوانیم 9 پروژه نیمه کاره ازجمله مراکز اقامتی وهتل ها را در استان تکمیل کنیم.

وی درادامه به ساماندهی دریاچه زریوار مریوان اشاره کرد وافزود: با هماهنگی هایی که با مدیران استانی انجام شده اگر این دریاچه مدیریت واحد داشته باشد می توانیم طرح توسعه دریاچه زریوار را اجرایی کینم. 

معاون رییس جمهوری با اشاره به توسعه گردشگری آبیدر اظهار کرد: این طرح بنابه دلایلی متوقف مانده بود که با پیش بینی 35 بسته سرمایه گذاری برای این منطقه درصورت اجرایی شدن این طرح ها آبیدر می تواند به عنوان منطقه نمونه گردشگری وهمچنین درحوزه جذب گردشگری وایجاد اشتغال رونق پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
دولت باید عملکرد سازمان آب و برق خوزستان را مورد بررسی قرار دهد. این سازمان به کشاورزان خوزستان توجه کافی نمی کند وآب کافی دراختیارآنها نمی گذارد. محیط زیست خوزستان هم در پی تصمیمات اشتباه این سازمان بسیار آسیب دیده است. نخلستان های جنوب در حال خشک شدن هستند .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین