کد خبر: ۳۱۰۲۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

اکرمی: احمدی‌نژاد اگر حرفی برای گفتن داشت، ابایی برای بیانش نداشت

رئیس شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان فارسی در واکنش به شکایت احمدی‌نژاد از جهانگیری، گفت: او اگر حرفی داشت، ابایی برای بیانش نداشت.
آفتاب‌‌نیوز :
وکيل محمود احمدي نژاد عصر امروز از شکايت موکلش از اسحاق جهانگيري معاون اول دولت یازدهم به دليل آنچه که «اتهامات بی اساس علیه دولت قبل با هدف تخریب باورهای مردم و تشویش در اذهان عمومی» مي خواند خبر داد. ساعتي بعد، دفتر معاون اول در اطلاعيه اي اعلام کرد: «از طرح شکایت آقای احمدی‌نژاد در دستگاه قضایی استقبال نموده و مستندات تخلفات و سوءمدیریت‌های آقای احمدی‌نژاد را به مرجع قضایی تسلیم خواهیم کرد.»

به گزارش خبرآنلاين، سيدرضا اکرمي از جمله نمايندگان مجالس هفتم و هشتم بود که از نزديک با رفتارهاي دولت نهم و دهم آشنا دارد. او با يادآوري اينکه احمدي نژاد بارها با صراحت گفته بود که «مجلس در راس امور نيست»، ادامه داد: ايشان علنا مي گفت که برخي مصوبات مجلس را نمي پذيرد و همين سبب شد که چند مورد از عدم اجراي قانون از سوي دولت وي به هيات حل اختلاف ارجاع شود. ولي او باز هم زير بار نرفت و از اين هيات به رهبري اعتراض کرد! او حتي قانون برنامه 5 ساله را قبول نداشت و آيين نامه اجرايي آن را نمي نوشت.

اکرمي افزود: من آقاي احمدي نژاد را فردي «حرمت شکن» و «قانون شکن» مي دانم که مدام «هو» مي کرد و «بگم» «بگم» راه مي انداخت. او ايجاد نگراني مي کرد و از مافياهاي متعددي اسم مي برد که محض رضاي خدا حتي يک بار اسامي آنها را نگفت و هيچ چيزي هم به قوه قضاييه ارجاع نداد.

او که مي گفت رئيس دولت قبل پرونده هايي در دستگاه قضايي دارد، تصريح کرد: اين قوه بايد اين پرونده ها را بررسي کند. قوه قضاييه علي القاعده ناظر بر عملکرد رئيس جمهوري است و راسا هم مي تواند در اين زمينه ورود کند. حال آنکه پرونده هايي عليه آقاي احمدي نژاد از مجلس گذشته و برخي جاهاي ديگر در اين قوه مطرح است که جا دارد به آنها رسيدگي شود.

رئیس شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان فارسي در پاسخ به اينکه چرا تا کنون به اين پرونده ها در قوه قضاييه رسيدگي نشده است؟، گفت: اين را ديگر مسئولان قضايي بايد پاسخ بدهند. الان که دولت يازدهم هم به عملکرد دولت قبل اعتراض دارد و کار به شکايت آقاي احمدي نژاد رسيده، ديگر وقت رسيدگي به اين پرونده هاست. البته همانطور که مذاکرات هسته اي 22 ماه طول کشيد، اين مورد هم ممکن است طولاني شود. بالاخره بررسي مستندات پرونده و بازجويي از افراد امر زمان بري است.

او در پاسخ به اينکه آيا ممکن است اين موضوع بار ديگر به «بگم»، «بگم» هاي احمدي نژاد بيانجامد؟ف گفت: اين را ديگر بايد از خود آقاي احمدي نژاد بپرسيد! اما اگر احمدي نژاد حرفي براي گفتن داشت، ابايي براي بازگو کردنش نداشت و تا حالا گفته بود. کما اينکه در مناظره هاي تلويزيوني انتخابات رياست جمهوري سال 88  هم از آقايان هاشمي رفسنجاني و ناطق نوري و فرزندانشان نام برد و ابايي براي هتک حرمت ديگران نداشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
2
حجت الاسلام والمسلمین محمد اشرفی اصفهانی در افشاگری خود ، به نقل از یک مقام مسئول امنیتی تاکید کرد که بقایی اموالی را از کشور خارج کرده و نزدیک به 10 کشور خارجی سرمایه گذاری کرده است. وي طی یکی دوسال اخیر مواضع تندی را علیه دولت احمدی نژاد گرفته و آن‌طور که می گوید پرونده‌های متعددی از تخلفات مقامات این دولت را بررسی کرده و همچنین در دست بررسی دارد. وی در ضیافت افطارمجمع آذری های مقیم تهران با اشاره به حبس محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد گفت: «پریروز یکی از مسئولان امنیتی کشور در جلسه ما توضیح داد که بقایی در 10 کشور سرمایه گذاری مالی کرده است و آنقدر خورده و برده که ما باید چند سال بگردیم تا اموالی که غارت کرده و از کشور منتقل کرده را فقط شناسایی کنیم. نه اینکه برگردانیم؟ خدا از میان بردار تو را
علی از تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
11
اگر عدالت را اجرا کنند این بشر(احمدی نژاد) وتیم خائنش باید به جرم غارت بیت المال وترویج توهم ودروغ و بعنوان....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
9
احمدی نژاد اگه صداقت داره چرا در دادگاه حاضر نمی شه تا حالا چند بار فراخونده شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
1
اینبار نوبت جهانگیری است که باید در دادگاه حاضر شود و جواب حرفهای مستندش که فیلم و عکس و روزنامه دارد باید جواب بدهد همه شما وکیل مدافع این آقای معاون هستید یادتان باشد که تاریخ فراموش نمی کند و نوشته ها و اظهارات شما ثبت و ضبط می شود که باید در پیشگاه الهی جواب بدهید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین