کد خبر: ۳۱۰۳۰۸
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

تاکید مدیر عامل بانک صادرات ایران بر تداوم نهضت مدرسه سازی

همزمان با سفر رییس جمهور محترم و هیات دولت به استان کردستان، با حضور مدیر عامل، جمعی از مدیران بانک صادرات ایران و مقامات محلی عملیات ساخت مدرسه ولایت ١٢در شهرستان سقز آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، همزمان با سفر هیات دولت به استان کردستان، با حضور مدیران عالی این بانک، معتمدان و  مقامات محلی، عملیات ساخت مدرسه ولایت ١٢را در راستای ایفای رسالت های اجتماعی و با هدف اعتلای فرهنگ و دانش جامعه و ایجاد فرصت آموزش برای نسل های آتی در شهرستان سقز آغاز کرد.

اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه ولایت دوازده، گفت: همکاران خدوم این بانک با تخصیص بخشی از حقوق خود و یا کمک های نقدی در امر مقدس مدرسه سازي گام هاي مؤثري در راستاي پيشرفت و آباداني کشور برداشته اند.

وی افزود: امروزه شاهدیم که این بانک به عنوان پیشگام در نهضت مدرسه سازی ایفای نقش می کند و سایر سازمانها و نهادها درصدد الگو برداری از این اقدام حسنه بانک هستند که این امر می تواند در نهایت به اعتلای فرهنگ و دانش جامعه و توسعه و پیشرفت کشور منتهی شود.

لـله گانی تصریح کرد: نظر به ضرورت تجهیز مدارس به کتاب و امکانات آموزشی تجهیز مدارسی که توسط این بانک ساخته شده است در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل تاکید کرد: مشارکت در این گونه فعالیتها مبتنی بر پیروی از آموزه های دینی و با هدف کاهش مسایل و مشکلات اجتماعی است که از سوی کارکنان بانک صادرات با جدیت و خلوص نیت پی گیری می شود.

گفتنی است این بانک تاکنون ١١ مدرسه را در استانهاي تهران، گلستان، کرمان، يزد، لرستان، خراسان رضوي، اصفهان، آذربايجان شرقي و خراسان شمالی و... تأسيس کرده است.

شايان ذکر است اين بانک به منظور جمع آوري کمکهاي مردمي به انجمن و بنياد هاي خيريه، نهادهاي فرهنگي اجتماعي همچون ستاد بازسازي عتبات عاليات، کمک به زلزله زدگان و... حسابهاي ويژه اي اختصاص داد و شعب اين بانک نيز آماده دريافت وجوه هموطنان نیکو کار مي باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین