کد خبر: ۳۱۰۳۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷

مسی: حتی یک یورو هم از دولت گابن نگرفتم

فوق‌ستاره بارسلونا دریافت پول از سران گابن برای سفر به این کشور را رد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در روزهای گذشته و همزمان با سفر لیونل مسی به گابن اخبار زیادی درباره پرداخت پول به مسی از سوی سران این کشور منتشر شد. مسی با تعجب از این اخبار آن را نادرست خواند.

به گزارش ایسنا، او که هفته گذشته در سفری کوتاه به گابن در مراسم کلنگ‌زنی ورزشگاه ملی این کشور شرکت کرده بود، گفت برای این سفر حتی یک یورو نیز دریافت نکرده است.

ستاره آرژانتینی پس از بازگشت به بارسلونا در گفت‌وگویی با خبرنگار موندو دپورتیوو اعلام کرد که او تنها به علت دعوت سامی اتوئو، همبازی سابق خود که رابطه بسیار خوبی با پادشاه گابن داشته این سفر را پذیرفته و از اخبار چند روز اخیر رسانه‌ها مبنی بر درخواست پول شگفت‌زده شده است.

او به خبرنگار این روزنامه گفت: این صحبت‌ها صحت ندارد که من از دولت گابن پول دریافت کردم. به هیچ وجه! یک یورو هم از این سفر دریافت نکردم و بنا به درخواست دوستم اتوئو به این کشور رفتم تا در پروژه گابن برای جام ملت‌های آفریقا سهیم باشم.

گابن میزبانی جام ملت‌های آفریقا در دوره بعدی را عهده‌دار است و از حالا کمپین خود را برای برگزاری هر چه بهتر این بازی‌ها آغاز کرده و به همین منظور از لیونل مسی، دارنده چهار توپ طلای فوتبال جهان برای حضور کشورش دعوت کرده است.

دولت گابن هم هرگونه پرداخت پول به لیونل مسی برای سفر به این کشور را رد کرده بود.

خبر دیگر از سفر پرحاشیه مسی به گابن، دزدیده شدن مجسمه مخصوص این بازیکن بود. همزمان با ورود مسی به گابن از مجسمه این بازیکن رونمایی شد ولی این مجسمه 48 ساعت بعد ربوده شد!

لیونل مسی در حالی تعطیلات خود را سپری می‌کند که تیمش بارسلونا در اردوی آمریکا حضور دارد و بامداد سه‌شنبه باید برابر چلسی به میدان برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
من مطمئنم مسی راست می گوید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین