کد خبر: ۳۱۰۷۹۰
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱

سازمان لیگ فوتبال پولدار شد

کانون تبلیغاتی ایران نوین حمایت کننده مالی لیگ ایران قرارداد سال نخست خود را با سازمان لیگ تسویه حساب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
بدین ترتیب و با پرداخت باقی مانده بستانکاری سازمان لیگ از سوی کانون تبلیغاتی ایران نوین در قرارداد سال نخست، این کانون تسویه و سازمان لیگ پولدار شد.

به گزارش ایرنا، قرارداد کانون ایران نوین با سازمان لیگ برتر ایران دو ساله است و این شرکت برای قرارداد سال نخست متعهد به پرداخت 60 میلیارد تومان به سازمان لیگ بود.

بدنبال بروز اختلاف بین فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما برسر حق پخش تلویزیونی و جلوگیری از پخش سه هفته ای لیگ برتر این شرکت خواستار کاهش رقم پرداختی به سازمان لیگ شد.

این کانون همچنین مدعی شد امکان تبلیغ آنطور که در متن قرارداد آورده شده است در ورزشگاه های برگزار کننده مهیا نشده است و در دیگر ادعای این کانون محقق نشدن پخش 70 درصد دیدارهای لیگ یک از سازمان صدا و سیما آورده شده است برهمین اساس آنان خواستار کاهش رقم پرداختی به سازمان لیگ شدند.

اعضای هیات رییسه سازمان لیگ درپی درخواست کانون ایران نوین و بررسی مستندات با کاهش 20 میلیارد تومانی از قرارداد سال اول این سازمان با کانون یاد شده موافقت کردند.

بدین ترتیب دومین سال شروع فعالیت تبلیغاتی کانون ایران نوین از فردا همزمان با شروع پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر دوباره آغاز می شود.

این کانون برای سال دوم متعهد به پرداخت 100 میلیارد تومان به سازمان لیگ شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین