کد خبر: ۳۱۰۷۹۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۳

بازنشستگانی که حقوق ۱۴میلیونی می‌گیرنـد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در حال حاضر تعدادی کمی از بازنشستگان حقوق ۱۰ الی ۱۴ میلیونی دریافت می کنند و تلاش می کنیم تا حقوق بازنشستگان براساس عدالت پرداخت شود.
آفتاب‌‌نیوز :
محمود اسلامیان روز چهارشنبه در حاشیه دیدار مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری با هیات عراقی در جمع خبرنگاران،به پرداخت وام ضروری به ۲۰۰ هزار بازنشسته صندوق اشاره کرد و افزود: به هر بازنشسته ۲ میلیون تومان به عنوان وام ضروری پرداخت شده است که در ۸ ماهه گذشته ۱۶۰ الی ۱۷۰ هزار نفر از بازنشستگان این مبلغ را دریافت کرده‌اند.

به گزارش مهر، وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک میلیون و ۲۸۰ هزار بازنشسته تحت پوشش این صندوق قرار دارند،گفت:‌ در سال گذشته حدود ۶۰ هزار بازنشسته از تسهیلات سفر زیارتی و سیاحتی استفاده کردند که امسال تعداد آنها به ۸۰ هزار نفر خواهد رسید .

به گفته وی ، برنامه ریزی برای اعزام بازنشستگان به عتبات عالیات انجام شده که بخشی از هزینه‌های سفر توسط بازنشسته و بخشی دیگر توسط صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه بازنشستگان در این صندوق و سایر صندوق‌ها در دولت گذشته با شرایط اقتصادی ناگواری روبه‌رو بودند به طوریکه حقوقی که آنها دریافت می‌کردند با تورم آن سال همخوانی نداشت، گفت:به دنبال این هستیم که پرداخت حقوق و مزایا به بازنشستگان به صورت عادلانه باشد.

اسلامیان به تفاوت در پرداختی ها اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تعداد کمی از بازنشستگان بین ۱۰ الی ۱۴ میلیون تومان حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند که البته منشاء این‌ها خارج از صندوق است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
محمد جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
12
با سلام حقوق ومزایای باز نشستگان عادلانه میشود پیام خوبی است ولی متاسفانه در حد حرف است با تشکر
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
7
شمارا به خدا زودتر فکری بکنید' بازنشستگان در رنج و فقرند!
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
6
... دولت با دستكارى در سنوات و حقوقهاى بالاي چند سال اخرشان خودشان را بازنشسته كرده اند دولت بايد راهكاري بيابيد و به اىن سيستم ناعادلانه پايان دهد
حبیب طوفانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
1
6
جناب مدیرعامل محترم .با عرض ادب ،بنده مهندس 30 ساله رشته عمران از دانشگاه تبریز ،3 سال است از اب منطقه ای تبریز باز نشسته شده ا م . 5 سال آخر خدمتم مدیر طرح های توسعه منابع اب بودم که یکی از مهره کلیدی سازمان می باشد با افزایش امسال حقوق دریافتی بنده دو میلیون ویکصد تومان است جالب اینجاست نگهبان رده صدم از زیردستان بنده 250 هزارتومان از من بیشتر حقوق می گیرند این ناعدالتی را باید به کجا برد . از مدیران و پرسنل سازمان می توان استعلام کرد تا بگویند خواب من هم در سازمان بود ه پس چی شد ....طرف مدرک داخل سازمان گرفته 2 میلیون بیشتر از من حقوق می گیرد .کسانی که حرفهای بنده را بشنوند و عکس العملی نشان ندهند مشمول ذمه خواهد بود و در روز قیامت جوابگوی خداوند متعال ....
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
5
فوق لیسانس از دانشگاه تهران هستم و حدود 5 ساله در پشتیبانی امور دام مشغول کارم با دریافتی یک میلیون و صد و در همین تشکیلات افراد با مدرک دوم ابتدایی و بی سواد حدود سه تا چهار برابر بنده دریافتی دارند، البته درصدی از افراد هم هستند که فقط اضافه کاریشان از حقوق من بیشتر است . واقعاً عدالت کجاست؟ کسی نیست به داد ما برسد؟؟؟؟؟؟؟
نزدیک بازنشستگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
0
1
گوشمان از این حرف ها پر است چیز تازه ای بگویید که رنگ داشته باشد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین