کد خبر: ۳۱۰۸۵۱
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

جزئیات تصادف ملی‌پوشان کاراته از زبان پورشیب

ذبیح الله پورشیب می‌گوید در این حادثه تنها از ناحیه کمر و گردن دچار کوفتگی شده است و احتمالا تا 10 روز توان حضور در تمرینات تیم ‌ملی را نخواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
ذبیح الله پورشیب، ملی‌پوش کاراته ایران در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه تصادف اتومبیلش در مسیر بازگشتش از اردوی کرمانشاه، اظها‌ر کرد: عصر دیروز (چهارشنبه) من، حسین سمندر و حسین بیگی با ماشین شخصی در مسیر همدان به سمت تهران بودیم که یک دستگاه وانت پیکان منحرف شد و به ماشین ما برخورد کرد. ماشین ما از جاده خارج شد و واژگون گردید، خو‌شبختا‌نه همگی سالم هستیم و متاسفانه تنها سرنشین وانت پیکان جان خود را از دست داد.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: در چند اردوی اخیر همیشه با ماشین شخصی به اردو رفتیم و فدراسیون هیچ تمهیدی برای اعزام ما به اردو نداشت. آنها فقط محل برگزاری اردو را اعلام می‌کنند و می گویند که خودتان بیایید!

ملی‌پوش کاراته ایران در پایان با اظهار تاسف از کم توجهی مسئولان، اظها‌ر کرد: من برای مسئولان تیم ‌ملی و فدراسیون متاسفم که بایستی برای ما ملی‌پوشان و یا هموطنانمان سانحه‌ای پیش آید تا اندکی به فکر بیفتند تا برای اعزام ما به اردوهای مختلف امکانات حمل و نقل در نظر بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین