کد خبر: ۳۱۰۸۹۱
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
در کنگره بین‌المللی پزشکان مسلمان جهان

ولایتی: زمان آن رسیده که جهان ایران هسته‌ای را بپذیرد‌

مشاور مقام معظم رهبری با بیان اینکه زمان آن رسیده که جهان ایران هسته‌ای را بپذیرد، گفت: با قدرت روی پای خود ایستاده‌ایم و استقلال داریم.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اکبر ولایتی در مراسم افتتاحیه هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان مسلمان جهان که در تالار شورای شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: باعث خرسندی ما است که پزشکان مسلمان جهان، شهر مشهد را برای افتتاحیه این کنگره انتخاب کردند و البته شهرداری مشهد تلاش بسیار زیادی برای برگزاری این کنگره انجام داده است.

وی در ارتباط با دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان داشت: در کشورهای غربی عمدتا دید منفی نسبت به جمهوری اسلامی وجود دارد و دلیل اصلی این است که ایران به عنوان کشوری مسلمان برای استقلال خود ایستادگی می‌کند.

مشاور مقام معظم رهبری بیان داشت: مهم‌ترین دستاورد این انقلاب، اسلام و براندازی دیکتاتوری پادشاهی است اما در کشورهای غربی همه چیز علیه جمهوری اسلامی تبلیغ می‌شود و سئوال این است که آیا همه موارد در ایران منفی بوده و نکته‌ای مثبت وجود ندارد؟

ولایتی تصریح کرد: دلیل این تبلیغات این است که ما به دنبال استقلال خود هستیم و مردم ایران می‌خواهند خود برای خود تصمیم بگیرند و اجازه دخالت خارجی را به هیچ کشوری نمی‌دهند و در دو هفته پیش نیز جمهوری اسلامی با 6 کشور جهان مذاکراتی را برگزار کرد و بعد از 12 سال فشار امروز وقت آن رسیده تا ایران را به عنوان کشوری هسته‌ای قبول کنند.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب تعداد دانشجویان در ایران 200 هزار نفر بود اما امروز بعد از انقلاب اسلامی به 5 میلیون دانشجو رسیده در حالی که جمعیت ایران قبل از انقلاب 30 میلیون نفر بود و امروز 80 میلیون نفر است.

مشاور مقام معظم رهبری اظهار کرد: قبل از انقلاب مقالات علمی ایران در نشریات معتبر علمی جهان تنها 2 هزار مقاله بود اما امروز به 300 هزار مقاله رسیده و در دو سال گذشته با 37 هزار مقاله رتبه نخست در غرب آسیا را داشته‌ایم.

ولایتی با بیان اینکه امروز 50 مرکز آموزشی در ایران وجود دارد، اضافه کرد: امروز ایران در بحث پیوند اعضا رشد چشمگیری داشته و در بحث پزشکی هیچ کشوری در منطقه توان رقابت با ایران را ندارد البته مردم ایران رتبه سوم را در پیوند اعضا در جهان دارند.

وی گفت: بیگانگان ایران را در بحث تسلیحاتی تحریم کردند اما امروز ما تسلیحات را در ایران تولید کردیم که البته برای آن تلاش فراوانی شده و مهم‌ترین موضوعی که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران وجود دارد بحث قدرت دفاعی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مشاور مقام معظم رهبری تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به کشورهای سوریه، عراق، یمن، لبنان و فلسطین کمک می‌کند و اجازه‌ نمی‌دهیم آمریکا در امور ما دخالتی کند و به نماینده سازمان ملل نیز گفتیم اگر جمهوری اسلامی ایران به عراق کمکی نمی‌کرد امروز داعش در بغداد بود و البته کسی نمی‌تواند دخالتی داشته باشد و امروز می‌توان گفت ما با قدرت روی پای خود ایستاده و استقلال داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین