کد خبر: ۳۱۰۹۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۳

فرکی: برخی بازیکنانم اخطارهای بی‌مورد می‌گیرند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان حریف این هفته تیمش یعنی استقلال خوزستان را تیمی باانگیزه دانست و ابراز امیدواری کرد که بازی هفته آینده سپاهان مقابل ذوب آهن، یکی از بهترین بازی‌های لیگ باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین فرکی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: تیم استقلال خوزستان نسبت به سال گذشته بسیار باانگیزه‌تر و جوان‌تر ظاهر شده بود و من قول می‌دهم که این تیم در آینده لیگ از آن‌ تیم‌هایی خواهد شد که به شدت حریفان خود را اذیت می‌کند.

وی با بیان اینکه تیم سپاهان برای شروع قدرتمند نیازمند سه امتیاز این دیدار بود، ادامه داد: البته این تیم باید شکل بهتری بگیرد تا بتوانیم لیگ را تا پایان فصل ادامه دهیم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه بازی‌های اول لیگ همواره پر از استرس و فشار است و قطعا علت بازی ضعیف ما همین بود، اظهار کرد: شهاب گردان امروز یکی از بهترین روزهای دروازه‌بانی‌اش را سپری کرد و سه امتیاز را به مجموعه سپاهان هدیه داد.

وی درخصوص آینده تیم استقلال اهواز گفت: این تیم خیلی خوب بسته شده و در ضد حملات و حملات بسیار سریع و خوب کار می‌کند و من قول می‌دهم که این تیم تا پایان فصل هیچ حریفی را راحت نخواهد گذاشت.

فرکی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه بعضی از بازیکنان ما اخطارهای بی‌موردی می‌گیرند. این اتفاق سال گذشته هم بارها و بارها برای سپاهان اتفاق افتاد و من بارها اعلام کردم که این موضوع هم بر ادامه کار بازیکن تاثیر می‌گذارد و هم تیم را متضرر می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی درباره بازی هفته آینده مقابل ذوب آهن نیز گفت: بازی هفته آینده مقابل ذوب آهن یک سوپرجام بدون جام محسوب می‌شود و ما با نیت سوپر جام به میدان می‌رویم و امید دارم بازی هفته آینده با ذوب آهن یکی از بهترین بازی‌های لیگ باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین