کد خبر: ۳۱۰۹۵۰
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۵

ویسی: امیدوارم اشتباهات داوری برای تیم‌های ضعیف گران تمام نشود

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز می‌گوید امیدوار است اشتباهات داوری در خصوص تیم‌های ضعیف، در پایان فصل برای این تیم‌ها گران تمام نشود.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالله ویسی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: یک بازی بسیار خوب و با اعتماد به نفس جلوی تیم بزرگ ایران یعنی سپاهان انجام دادیم اما چون بازیکنان سپاهان نسبت به بازیکنان ما از تجربه بالاتری برخوردار بودند شکست را متحمل شدیم.

وی با بیان اینکه همواره در بازی‌های اول لیگ، تیم‌ها نسبت به یکدیگر شناخت ندارند و سعی می‌کنند در زمین ارزیابی انجام دهند، ادامه داد: در همین بازی‌های اول است که بازیکنان بزرگ فوتبال می‌توانند به داد تیم‌هایشان برسند؛ همان کاری که سپاهان انجام داد و با یک موقعیت یک گل به تیم ما زد.

سرمربی تیم استقلال اهواز با بیان اینکه شکست امروز برابر سپاهان می‌تواند به ما کمک بسیار بزرگی کند، تاکید کرد: اعتماد به نفس تیم ما باید بالا برود اما قطعا ما فرصت نداریم که بازی‌های خود را یکی یکی ببازیم اما امیدوارم با تعریف و تمجیدهایی که امروز از بازیکنان من شد آن‌ها مغرور نشده و بازی خود را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، ویسی در خصوص داوری مسابقه هم گفت: امروز داور سه اخطار بی‌مورد به بازیکنان من داد و من امیدوارم که اشتباهات داوری در خصوص تیم‌های ضعیف در پایان فصل گران تمام نشود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین