کد خبر: ۳۱۰۹۸۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

مردی که آمده‌ تا دوباره سپاهان را قهرمان لیگ کند

مدیرعامل سپاهان گفت: آمده‌ام تا سپاهان را قهرمان کنم اما از لحاظ فنی استقلال تیمی چغر و دونده بود که نیروهای جوانش در زمین خیلی فعالیت می‌کردند.
آفتاب‌‌نیوز : سپاهان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان گام اول را محکم برداشت و موفق شد استقلال خوزستان را یک بر صفر شکست دهد.

بر همین اساس گفت و گویی را با اصغر باقریان، مدیرعامل جدید سپاهان در خصوص این دیدار و سایر مسائل مرتبط با این تیم اصفهانی ترتیب دادیم که متن آن در زیر می‌آید:

گویا پا قدم خوبی داشتید چراکه سپاهان در اولین دیدارش در لیگ برتر موفق شد حریف خوزستانی‌اش را شکست دهد.

بازی خوبی بود. در دیدار اول با توجه به شرایط لیگ و اینکه همیشه آغاز لیگ با اتفاقاتی همراه است؛ همین که توانستیم هر 3 امتیاز را کسب کنیم کار مهمی انجام شد.

با این حال در ترکیب سپاهان کمی ناهماهنگی دیده می‌شد؟

تیم استقلال خوزستان با توجه به اینکه جوانگرایی کرده بود و از نیروهای جوان استفاده می‌کرد. معمولا چنین تیم‌هایی از انگیزه‌های زیادی نیز برخوردار هستند و می‌توانند در ابتدای فصل برای حریفانشان دردسرساز شوند که همین جوانی استقلالی‌ها کار را برای ما کمی مشکل کرد. استقلال خوزستان مطمئناً تیمی است که در ادامه فصل یقه بسیاری از تیم‌ها را خواهد گرفت.

اولین دیدار سپاهان در فصل جدید مقابل یک تیم خوزستانی بود و با توجه به اینکه شما هم یک خوزستانی هستید، نسبت به استقلال عرق و تعصب نداشتید؟

خیر؛ من آمده‌ام تا سپاهان را قهرمان کنم اما از لحاظ فنی استقلال تیمی چغر و دونده بود که نیروهای جوانش در زمین خیلی فعالیت می‌کردند.

چقدر امیدوار شدید که ششمین عنوان قهرمانی به سپاهان برسد؟

برای شروع خیلی خوب بود چون ما نگران آغاز فصل بودیم. از این به بعد تیم‌های دیگر سپاهان را به عنوان قهرمان می‌بینند و با صد در صد توان مقابل ما به میدان خواهند آمد که این کار را برای تیم سخت می‌کند، بنابراین بازیکنان ما باید فشار مضاعفی را تحمل کنند.

برای این برد پاداش در نظر نگرفته‌اید؟

در حال تدوین آیین نامه پاداش برای تمام مسابقات هستیم که بر اساس آن پاداش‌ها برای مسابقات مختلف مشخص می‌شود.

پس از اینکه مدیرعامل شدید، با خلیلیان مدیرعامل قبلی صحبت کردید تا از وی رخصت بگیرید؟

خیر؛ این فرصت پیش نیامد چون برای بازی اول در لیگ یک مقدار درگیر تیم بودم اما در آینده این کار را خواهیم کرد.

خلیلیان که از این موضوع ناراحت یا دلخور نیست؟

خلیلیان از بهترین مدیران استان است و سابقه خوبی در ورزش استان اصفهان و کشور داشته و همیشه منشا اثرات مثبت بوده است. بنابراین باید شأن و آبروی وی کاملا حفظ شود و به عنوان یک نیروی کارآمد از او در عرصه‌های مختلف استفاده کرد.

بحث ورزشگاه فولادشهر و بازی سپاهان در این ورزشگاه به کجا رسید؟

مشکل خاصی نیست. با آقای آذری نیز در این مورد صحبت کردم و مورد خاصی برای انجام دیدارهای سپاهان در این ورزشگاه وجود ندارد البته باید قراردادی در این خصوص تنظیم شود که این کار طی هفته آینده این کار انجام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین