کد خبر: ۳۱۱۰۲۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷

تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و پدیده

دیدار پرسپولیس و پدیده خراسان در نیمه نخست با نتیجه تساوی به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار خود در هفته اول لیگ برتر پانزدهم از ساعت 19:35 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده خراسان رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه مساوی 2 - 2 به پایان رسید.

علی علیپور (7) و هادی نوروزی (38) برای پرسپولیس گلزنی کردند و گل‌های تیم میهمان را در این دیدار یونس شاکری (15) و حسین بادامکی (17) به ثمر رساندند.

در این دیدار برانکو ایوانکوویچ ایمان صادقی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، رامین رضائیان، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری،‌ کمال کامیابی‌نیا، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و میلاد کمندانی را در ترکیب پرسپولیس قرار داد. در ترکیب پدیده هم مجتبی روشنگر، محمود خمیسی، مهدی خیری، میلاد غریبی، ایگور پراهیچ، میثم نقی‌زاده، ابولحسن جعفری، محسن یوسفی، یونس شاکری، حسین بادامکی و محمدرضا ناصحی توسط رضا مهاجری به میدان رفتند.

دقیقه 7: با ارسالی که هادی نوروزی روی دروازه پدیده داشت، علی علیپور موفق شد با یک ضربه سر شیرجه‌ای دروازه این تیم را باز کند تا پرسپولیس از حریفش پیش بیفتد.

دقیقه 9: این بار رامین رضاییان بود که ارسالی روی دروازه پدیده داشت که با ضربه سر میلاد کمندانی همراه بود اما توپ به تیر دروازه خورد تا راهی به دروازه نداشته باشد.

دقیقه 11: کمال کامیابی‌نیا با انجام خطا در زمین پدیده از داور بازی کارت زرد گرفت تا این موضوع باعث شود خط هافبک پرسپولیس از ابتدای بازی محتاط عمل کند.

دقیقه 15: بازیکنان پدیده از سمت راست حرکت کردند و توپی را به محوطه جریمه فرستادند. این توپ از بین پاهای محسن بنگر عبور کرد که ابتدا بازیکنان پدیده نتوانستند از موقعیت استفاده کنند. در برگشت بنگر این بار سایه توپ را زد و نتوانست توپ را دور کند تا روی اشتباه این بازیکن یونس شاکری دروازه ایمان صادقی را باز کند.

دقیقه 17: اشتباه مدافعان پرسپولیس در آفسایدگیری باعث شد حسین بادامکی فرار کند و ارسالی که روی دروازه شده بود را با یک ضربه سر به قعر دروازه پرسپولیس بفرستد.

دقیقه 27: پرتاب اوت بلند بابک حاتمی و ضربه سر محسن بنگر به هادی نوروزی رسید اما ضربه سر کاپیتان پرسپولیس در دستان روشنگر قرار گرفت.

دقیقه 38: هادی نوروزی پشت محوطه جریمه پدیده حرکت کرد و شوتی که روانه دروازه کرده بود پس از برخورد به تیر افقی دروازه تبدیل به گل دوم پرسپولیس شد.

دقیقه 40: پاس در عمق فرشاد احمدزاده به علی علیپور با ضربه بغل پای این بازیکن همراه بود اما با اختلاف کمی از کنار تیر به بیرون رفت و راهی به دروازه نداشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین