کد خبر: ۳۱۱۱۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

جدیدترین خبر استخدامی آموزش و پرورش

معاون دانشگاه فرهنگیان با اشاره به احتمال دومرحله‌ای شدن آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی یک سال در دانشگاه فرهنگیان آموزش می‌بینند و پس از اخذ گواهینامه معلمی به آموزش و پرورش راه می‌یابند.
آفتاب‌‌نیوز : نعمت‌الله موسی‌پور در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: آزمون استخدامی توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود و هم اکنون موارد لازم در حال جمع‌بندی نهایی است.

وی افزود: ممکن است آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دو مرحله اجرا شود یعنی در مرحله نخست آزمون ورودی را داشته باشیم که پذیرفته شدگان برای آموزش یک‌ساله وارد دانشگاه فرهنگیان می‌شوند و پس از دوره آموزشی یک‌ساله مجدداً مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و افرادی که موفق به دریافت گواهینامه صلاحیت معلمی بشوند، وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: بر این اساس آزمون استخدامی آموزش و پرورش دومرحله‌ای است.

به گزارش تسنیم، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه امضای تفاهم‌نامه با سازمان زندان‌ها در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش به خبرنگاران گفت : افرادی که در این آزمون پذیرفته می‌شوند پس از گزینش و مصاحبه یک دوره یک‌ساله را در دانشگاه فرهنگیان برای آشنایی با حرفه معلمی طی می‌کنند در حالی که استخدام‌‌های ادواری سایر نهادها چنین شرایطی را ندارد زیرا این آزمون براساس ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان است و اگر گواهینامه معلمی دریافت کنند به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
من نمی دانم مسئولین آموزش و پرورش عقده مصاحبه دارند که همه آنها در مورد استخدام 5000 نفری نظر می دهند. مثلا معاون دانشگاه فرهنگیان در چه جایگاهی در خصوص ازمون استخدامی مصاحبه می کند.
ظاهراً همه آنها صف کشیده اند تا در مورد این آزمون مصاحبه کنند و نظرات درست و غلط را به مردم منتقل کنند. اظهار نظر در خصوص استخدام قائدتا یا باید توسط وزیر و یا معاون اداری و مالی وی صورت گیرد. نه اینکه هر کس زود از خواب بیدار شد یک مصاحبه ای را ترتیب دهد.
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
واقعا برای این وزارتخونه متاسفم
بیکار مملکت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
0
0
ناسلامتی مدرک ارشد داریم!!!!!!!!امتحان بدیم!!!!!یک سال بریم دانشگاه فرهنگیان پول بدیم باز درس بخونیم!!!!!!!!!بعد دوباره امتحان بگیرن بگن قبول نشدی!!!!!!!!!جالبه ............
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین