کد خبر: ۳۱۱۳۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

گزارشی از خانواده بحران‌زده نوزاد 18 ماهه فلسطینی

دو روز از کشته شدن نوزاد 18 ماهه فلسطینی می‌گذرد اما هر لحظه بر عواقب شوم این فاجعه انسانی افزوده می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- شهرک‌نشینان اسرائیلی صبح جمعه با پرتاب بمب آتش‌زا و کوکتل مولوتوف دو خانه فلسطینیان را در روستای دوما در نزدیکی شهر نابلس به آتش کشیدند. در این حمله نوزادی 18 ماهه به نام علی سعد دوابشه جان باخت؛ والدین و برادر 4 ساله‌ این نوزاد نیز دچار سوختگی شدید شدند.

به گزارش «آفتاب» به نقل از گاردین، حالا گزارش ها نشان می‌دهند که حال مادر این نوزاد رو به وخامت گذاشته و در وضعیت بحرانی در بیمارستان در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ است. این در حالی است که هم مقامات فلسطینی و هم مقامات رژیم صهیونیستی به تروریستی بودن این حمله اعتراف کرده‌اند.

مادر جوان این نوزاد زنی 27 ساله است که پس از این اتفاق دچار 90 درصد سوختگی شده و شوهرش نیز دچار بیش از 80 درصد سوختگی شده است.

رئیس بیمارستان شبا که اعضای این خوانده 4 نفره در آن بستری هستند، اعلام کرده که اگرچه ممکن است مصدومین این حمله زنده بمانند اما به طور قطع با زخم‌هایی روبرو خواهند بود که برای همیشه زندگیشان را متاثر خواهد کرد.

احمد پسر 4 ساله این خانواده که تنها فرزند باقی مانده آنها است، در این میان کمترین آسیب را دیده است و سوختگی بدن او از نوع درجه دوم محسوب می‌شود.

پیگیری‌های پزشکی و درمانی این خانواده در حالی دنبال می‌شود که خشم مردم فلسطین بیش از پیش برانگیخته شده و انتظار می‌رود اثرات ناشی از آن طی روزهای آینده دیده شود.

در جنوب نابلس نزدیک خانه این کودک 18 ماهه درگیری‌ها میان اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها شدت گرفته و به دنبال آن ظرف 24 ساعت 2 فلسطینی دیگر جان خود را از دست داده‌اند. این دو فلسطینی در مراسم تشییع جنازه این نوزاد به دست نیروهای اسرائیلی کشته شدند. به طور کلی در درگیری‌های روز جمعه حملات نابلس بیش از 10فلسطینی مجروح شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
1
1
آفتاب جان تو که انقدر انسان دوست و با غیرتی خدا وکیلی تاحالا یه گزارش از مرگ کاتون خوابها و بچه خیابونی ایران منتشر کردی؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین